سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
محمدی زاده استاندار بوشهر

حوزه/ استاندار بوشهر گفت: نقش رسانه ای انقلاب این است که پیروزی های جبهه انقلاب و مقاومت را بزرگ کند و این نقش شماست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، احمد محمدی‌زاده استاندار بوشهر امروز در آیین اختتامیه جام رسانه امید در بوشهر اظهار داست: در ایران ۲۵۰۰ سال نظام حاکم در کشور شاهنشاهی بود، وضع مردم در ایران حکومت چه بود؟ چقدر غربی ها ایران را تحقیر کردند و بی دینی، فلاکت و تحقیر حاصل این حکومت بود.

وی با اشاره به شهادت سردار سید رضی موسوی مستشار ایرانی در سوریه به دست رژیم صهیونیستی گفت: شهیدی که دیروز در سوریه به شهادت رسید از جمله سربازان انقلاب اسلامی است. سردار سید رضی موسوی حدود ۲۰ سال است که در سوریه می جنگد و خود محوری در جریان مقاومت بود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه نقش سید رضی در جبهه مقاومت بی بدیل است ابراز داشت: این مساله برگرفته از تفکر مقام معظم رهبری است. سید رضی در دمشق تمام فرماندهانی که می رفتند را استقبال و تحویل می گرفت و آنها را به جلسات می فرستاد.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: این انقلاب سرشار از مردان و اقدامات و کارهای بزرگ است و چه قلمی می تواند آنها را بیان کند. داستان ۴۴ سال ایستادگی ملت سرافراز و رهبری عظیم الشان در برابر قدرت های دنیا را چه زبانی و چه قلمی می تواند بیان کند؟ این از شما خبرنگاران ساخته است.

وی ادامه داد: رسانه انقلابی رسانه ای است که از انقلاب اسلامی، از شهدا و آرمان شهدا دفاع می کند. رسانه‌ای که از اینها دفاع می کند و به نسل جوان و آینده منتقل می کند رسانه انقلابی است.

محمدی زاده خطاب به خبرنگاران ابراز داشت: شما باید موفقیت های انقلاب را بزرگ کنید در صورتی که دشمن این را نمی خواهد؛ نقش رسانه ای انقلاب این است که پیروزی های جبهه انقلاب و مقاومت را بزرگ کند و این نقش شماست.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: برای شکل گیری انتخابات باشکوه تلاش ‌کنیم. تمام دشمن بسیج شده تا مشارکت انتخابات کاهش پیدا کند. رای مردم یکی از شاخص های ارزیابی حمایت از نطام تلقی می شود.

استاندار بوشهر بیان داشت: رسانه انقلابی برای حضور مردم در انتخابات باید بجنگد و قلم شما همانند تفنگی است که می جنگد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha