یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام و المسلمین فرخ فال

حوزه/قائم مقام مدیر حوزه‌های علمیه در امور استان‌ها اعلام کرد: به خاطر دغدغه رهبری معظم انقلاب اسلامی نسبت به امر تبلیغ، موضوع سیزدهمین اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین، «رسالت حوزه‌های علمیه و اولویت تبلیغ» انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین احمد فرخ فال امروز در افتتاح کمیسیون‌های چهارگانه سیزدهمین اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با علما و روحانیون شاخص سراسر کشور که در سالن همایش مجتمع آموزشی و فرهنگی ثامن الحجج(ع) شهر قم در حال برگزاری است، پس از تسلیت سالروز وفات حضرت ام البنین سلام الله علیها گفت: در اجلاس‌های قبلی جامعه مدرسین خصوصا اجلاس‌های سراسری که در قم برگزار می‌شوند و حتی اجلاس‌های دهگانه منطقه‌ای که آخرین آن در تهران برگزار شد، در محضر آیت الله مقتدایی بودیم که متأسفانه به خاطر ضعف جسمانی توفیق بهره‌مندی از سخنان وی را در این اجلاس نداریم.

بیشتر بخوانید:

اجلاس سیزدهم جامعه مدرسین حوزه با علمای بلاد آغاز شد + عکس

چه موضوعاتی در کمیسیون‌های اجلاس سیزدهم جامعه مدرسین حوزه بررسی می شود؟

جانشین دبیر سیزدهمین اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین افزود: از همه شما سروران و شخصیت‌های عزیز و بزرگواری که به خواست جامعه مدرسین لبیک گفتید که این لبیک به انقلاب و مباحث مطروحه نظام است، تشکر می‌کنم.

ببینید:

تصاویری از آغاز سیزدهمین اجلاسیه جامعه مدرسین حوزه با علمای بلاد

حجت الاسلام و المسلمین فرخ فال با اشاره به روند انتخاب موضوع اجلاسیه‌های جامعه مدرسین ابراز داشت: در اجلاس‌های سراسری اینطور مرسوم است که کارگروه‌هایی در قم تشکیل می‌شوند و مباحث مهم و روز نظام را مورد بررسی قرار می‌دهند و موضوعاتی را به هیئت رئیسه شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم پیشنهاد می‌دهند.

قائم مقام مدیر حوزه‌های علمیه در امور استان‌ها ادامه داد: از میان پیشنهادات مطرح شده، به خاطر دغدغه رهبری معظم انقلاب اسلامی نسبت به امر تبلیغ، موضوع سیزدهمین اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین، «رسالت حوزه‌های علمیه و اولویت تبلیغ» انتخاب شد و چهار کمیسیون تخصصی نیز برای آن در نظر گرفته شد که امیدواریم امروز با قوت کار خود را به سرانجام برسانند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از همه عزیزان دست اندرکار که بیش از سه ماه است در زمینه موضوعات کمیسیون‌ها و آماده سازی اجلاس فعالیت دارند تشکر می‌کنم و برای همه بزرگواران از خداوند متعال موفقیت روزافزون را طلب می‌کنم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha