شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
شهدای کرمان

حوزه / بسیج اساتید حوزه علمیه همدان در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن جنایت استکبار جهانی در به شهادت رساندن جمعی از مردم در سالروز شهادت شهید سلیمانی، تأکید کرد: خون پاک شهیدان، مردم ایران را برای پایداری در مسیر حق و مواجهه با دشمنان مصمم‌تر کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، بسیج اساتید حوزه علمیه همدان در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن جنایت استکبار جهانی در به شهادت رساندن جمعی از مردم در سالروز شهادت شهید سلیمانی، تأکید کرد: خون پاک شهیدان، مردم ایران را برای پایداری در مسیر حق و مواجهه با دشمنان مصمم‌تر کرده است.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِلَّا الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ وَذَکَرُوا اللَّهَ کَثِیرًا وَانْتَصَرُوا مِنْ بَعْدِ مَا ظُلِمُوا ۗ وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوٓا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ

مگر آنان که ایمان آورده و کارهای شایسته انجام داده و خدا را بسیار یاد کردند و پس از آنکه مورد ستم قرار گرفتند به انتقام گرفتن برخاستند و کسانی که ستم کرده‌اند، به زودی خواهند دانست که به چه بازگشت گاهی باز خواهند گشت!؟ (شعراء ۲۲۷)

بوی تعفن خونخواری تروریست‌های خبیث، جامعه جهانی را فراگرفته و همه انسان‌های آزاده را آزرده است، دستان فرو رفته در دریای خون ستم دیدگان و حمایت و هدایت استکبار جهانی و همدستانش از این حوادث تلخ، نشان از خواری و حقارت و شکست و نوید پیروزی خون بر شمشیر خواهد بود.

دشمنان این نظام مهدوی(عج)، انبوهی زائران سردار مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی را برنتابیده و با خوی درندگی، پنجه بر تصویر ایستادگی و حماسه حضورشان کشیدند.

احمق‌های پَست ندانستند خون پاک شهیدان، مردم ایران را برای پایداری در مسیر حق و مواجهه با دشمنان مصمم‌تر نموده و تا نابودی صهیونیست غاصب آسوده نخواهند نشست و پرچم ظهور را برافراشته نگاه خواهند داشت.

اساتید بسیجی حوزه علمیه همدان ضمن محکوم کردن این عملیات وحشیانه و ددمنشانه از مسئولین لشگری و کشوری مصرانه خواستار است تا پاسخ مناسب و پشیمان کننده‌ای به عوامل این حادثه دهند تا دیگر اجازه انجام رفتارهای جنایتکارانه علیه ملت شهید پرور ایران را به خود ندهند.

بسیج اساتید حوزه علمیه همدان

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha