پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
لذ

حوزه / اختتامیه ویژه برنامه «نسل فاطمی» همراه با معرفی برندگان پویش «پیک فاطمی» همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) و چهارمین سالروز شهادت سردار سلیمانی از سوی سازمان‌ فرهنگی‌، اجتماعی‌ و ورزشی شهرداری کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، اختتامیه ویژه برنامه «نسل فاطمی» همراه با معرفی برندگان پویش «پیک فاطمی» همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) و چهارمین سالروز شهادت سردار سلیمانی از سوی سازمان‌ فرهنگی‌، اجتماعی‌ و ورزشی شهرداری کاشان برگزار شد.

این برنامه در قالب ویژه برنامه «هوای مادری» در سالن ورزشی شهید قدیرزاده انجام شد و شرکت کنندگان ضمن ابراز همدردی با خانواده شهدا و مجروحان حادثه تروریستی کرمان با سردادن شعار مرگ بر آمریکا، نفرت و انزجار خود را از جنایات دنیای استکبار به ویژه آمریکا و حامیانش اعلام کردند.

ویژه برنامه «هوای مادری» افزون بر سخنرانی عفت پدرام‌فر رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر پیرامون فضایل حضرت فاطمه زهرا(س) و جایگاه و مقام مادر با برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی و نیز آشنایی شهروندان با طرح«همیار شهردار» همراه بود.

شایان ذکر است: با رویکرد ارتقا بینش دینی دانش‌آموزان و با هدف تکریم و پاسداشت مقام والای حضرت فاطمه (س) ویژه برنامه «نسل فاطمی»همزمان با ایام فاطمیه در مدارس کاشان اجرا شد.

همچنین به مناسبت ایام فاطمیه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان اقدام به برگزاری پویش«پیک فاطمی»مشتمل بر معارف فاطمی،مسابقه و رنگ آمیزی با همکاری گروه تبلیغی موعود و اداره آموزش و پرورش کرد که این پویش با حضور۳ هزار نفر از دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی و متوسطه اول برگزار و از ۲۳٠ نفر برگزیده مسابقه این پویش تقدیر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha