یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
نه دی

حوزه/به مناسبت ۹ دی، طلاب مدرسه علمیه الزهرا(س) گناوه بیانیه ای صادر نمودند که در ادامه خواهد آمد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، به مناسبت ۹ دی، طلاب مدرسه علمیه الزهرا(س) گناوه بیانیه ای صادر کردند که متن آن به این شرح است:

نهم دی ماه برخاسته از بصیرت است، از دشمن شناسی است، از وقت شناسی است ، از حضور در عرصه مجاهدانه است.(امام خامنه ای)

اسلام با ایجاد بنیادیترین وحدت ذاتی خود در بین پیروان راستین، انقلاب اسلامی را چون سدی سدید در مقابل انواع تهاجمات بیرونی، سمبل پایداری و مقاومت و نمایشی از اقتدار وحدت گرایانه به عنوان معجزه بزرگ، تقدیم بشریت نمود تا الگویی باشد برای رهایی از دژخیمان غیر الهی.

این اصالت و عظمت اسلام و قامت زیبای حکومت عدالت گستر الهی تنها با وحدت توأم با معرفت و بصیرت آحاد جامعه میسر می شود و معیار صیانت از وحدت و اجتناب از دلشادی دشمنان و موج آفرینی برای خرسندی دوستان انقلاب اسلامی، محک ارزیابی قبولی و یا مردودی اشخاص در این آزمون و فتنه های زمانه است.

پس از روزهای با شکوه مقاومت در مقابل دژخیمان طاغوت و جانفشانیها در برابر یاران درنده خوی استکبار و پس از آزمودنهای فراوان در هشت سال دفاع مقدس و سپس در مراحل بعد از انقلاب ، اهانتهای وافر به مقدسات اسلامی، غائله کوی دانشگاه، پیشنهاد ننگین جام زهر، فتنه مجلس ششم، استقلال خواهی قومیتها، تعلیقهای هسته ای و هزاران فتنه دیگر، انقلاب اسلامی با فتنه بزرگتری روبرو شد که برای زدودن این فتنه باید جوانان نسل دیگری از همین مرز و بوم و فرزندان امام خامنه ای همچون پدران خود در گذشته فریاد ربنا را سر میدادند و بر این کلام نورانی ایستادگی میکردند تا بساط آن برای همیشه برچیده میشد.

برای تدریس دوباره عشق و شهادت در مدرسه انقلاب به تمامی اجانب نیاز به حماسهای دیگر بود. حماسهای که در نهم دی ماه 1388 و پس از شکستن حرمت عاشورای حسینی و جریحه دار کردن قلب عاشقان ولایت رقم خورد. در آن روز تاریخی ملت عاشورایی ایران در حمایت از آرمانهای نهضت عاشورایی و برای تسکین دل مهدی فاطمه(عج) و نائب برحقش به میدان آمدند تا سوت و کف حرامیان شامی را در نطفه خفه کنند و خون ناقابلشان را به عنوان هدیه ای کوچک تقدیم امام زمانشان نمایند.

9 دی سبب شد فتنه گران و فریب خوردگان و حامیان باطل آنان در سراسر جهان بدانند که ملت ایران با الگو گرفتن از حماسه ی جاوید کربلای حسینی و حرکت در مسیر نورانی راه امام خمینی(ره) و در سایه سار بزرگترین هدیه اسلام یعنی ولایت مطلقه فقیه هرگز تسلیم فشارها و توطئه ها و فتنه ها نخواهند شد و با بصیرت و اراده پولادین متکی بر ایمان، با دل و جان از دستاوردهای انقلاب اسلامی صیانت خواهند کرد.

بسیج طلاب ،اساتید، معاونین و کادر حوزه علمیه گناوه ضمن گرامیداشت حماسه بزرگ نهم دیماه و پاسداشت یاد و نام شهدای بصیرت در آن روز پرشکوه پیروزی، که فتنه گران را برای همیشه در انزوای فتنه گریشان گرفتار کرد به مستکبران ناامید و ایادی خودفروخته یشان که امروزه متوسل به ابزار تحریم و ترور شده اند اعلام می کند که تا آخرین نفس، برای آمدن آخرین آفتاب عدالت، خود را سرباز کوچک انقلاب و مطیع رهبری میدانند و خطاب میکنند که تاریکی کفر نه با ترور و نه با تحریم و نه با جنگ نرم هرگز نخواهد توانست نور ایمان را از دل آنان بزداید و این همه بدطینتی و بداخلاقی فقط چهره ی کریه و خوی استکباری آنان را آشفته تر خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha