یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 1127975
۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱
امام جمعه وحدتیه

حوزه/ امام جمعه وحدتیه گفت: ۹ دی ماه دوست را از دشمن جدا کرد و منافق را از مؤمن. چه بسیار پرده‌های نفاق که از افراد و احزاب برافتاد و چه افراد و احزابی که عمارگونه در هشت ماه دفاع مقدس، در میدان جنگ نرم حضور مجاهدانه داشتند.

‌به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام ولی صمصامی امام جمعه وحدتیه امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر وحدتیه، اظهار داشت: نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است.

امام جمعه وحدتیه افزود: روزی که پیغمبر اکرم به مدینه هجرت کردند، این روز «یوم اللَّه» است، روزی که مکّه را فتح کردند «یوم اللَّه» است، یعنی یومِ قدرت‌نمایی خداست که یک یتیم را که همه طردش کرده بودند، نمی‌توانست در وطن و خانه خودش زندگی کند، بعد از چندی فتح مکّه به‌دست او شد و آن قُلدرها و آن ثروتمندها و آن قدرتمندها همه در تحت سیطره او واقع شد و فرمود: «أنتم الطّلقاء» دیگر آزادتان کردم، بروید؛ این «یوم اللَّه» است.

امام جمعه شهر وحدتیه ابراز کرد: واقعیت این است که روز ۹ دی ماه هم از این قاعده قرآنی جدا نیست و یوم الله است زیرا که خداوند در این روز به خاطر محبتی که در دل مردم نسبت به امام حسین(ع) بود، قدرت نمایی کرد و باعث مأیوس شدن دشمنان از شکست دادن این انقلاب شد.

حجت الاسلام صمصامی اظهار کرد: به برکت ۹ دی ماه بود که بسیاری از معارف انقلاب بازخوانی شد و نسل سوم و چهارم انقلاب با تاریخ انقلاب و گذشته برخی از افراد آشنا شد.

امام جمعه وحدتیه تصریح کرد: ۹ دی ماه دوست را از دشمن جدا کرد و منافق را از مؤمن، چه بسیار پرده‌های نفاق که از افراد و احزاب برافتاد و چه افراد و احزابی که عمارگونه در هشت ماه دفاع مقدس، در میدان جنگ نرم حضور مجاهدانه داشتند.

حجت الاسلام صمصامی خاطرنشان کرد: ۹ دی ماه یادآور مظلومانی است که در دوران فتنه در راه دفاع از انقلاب اسلامی هم آبرو دادند و هم جان شیرینشان را تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

امام جمعه وحدتیه تصریح کرد: ۹ دی ماه روزی است که ملت بصیر جمهوری اسلامی ایران با بصیرت مثال زدنی خود میثاق دوباره با رهبر عزیزتر از جان خود بست.

حجت الاسلام صمصامی گفت: ۹ دی ماه یک شاخص است و نطقه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی، از این رو بعید نیست دشمنانی داشته باشد، کسانی که تلاش در از یاد بردن آن دارند و کسانی که سعی در منحرف کردن آن حتی برخی فتنه را جور دیگر معنا کردند.

امام جمعه شهر وحدتیه تصریح کرد: از اینجاست که باید نهم دی ماه بماند و یادش گرامی داشته شود.

امام جمعه وحدتیه یادآور شد: از مهمترین ترفندهای دشمن عملیات سنگین رسانه‌ای برای تبدیل کاهش مشارکت به رفراندوم مردم بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام صمصامی بیان کرد: رصد و تحلیل و بررسی رسانه‌های استکباری و پیاده‌نظام آنان در خارج و برخی عناصر واداده آنها در داخل حکایت از تلاش حداکثری دشمن برای کاهش مشارکت پرشور مردم دارد.

امام جمعه وحدتیه ابراز کرد: طبیعی است هر چه به انتخابات نزدیکتر می‌شویم این حملات پرحجم‌تر شود.

وی با اشاره به برخی از ترفندهای دشمن، گفت: برجسته‌سازی کلیدواژه تحریم انتخابات توسط رسانه‌های غربی و عبری و عربی و بازنشر آن توسط برخی عناصر مزدور داخلی، القاء دروغین مهندسی انتخابات و مشخص ‌بودن منتخب حاکمیت و بی‌اثر شمردن رای مردم، تحریف دلخوری مردم از عملکرد بد مدیران به قهر مردم از نظام، تسرّی ناکارآمدی و ضعف مسؤولان مختلف به ضعف و ناکارآمدی نظام اسلامی، عملیات سنگین رسانه‌ای برای تبدیل کاهش مشارکت به رفراندوم مردم بر علیه نظام برخی از ترفندهای دشمن است.

حجت الاسلام صمصامی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی برای ناامن‌سازی و التهاب‌آفرینی در مراکز مختلف اقتصادی و جمعیتی برای ناامن و بحرانی جلوه‌دادن شرایط کشور است.

حجت الاسلام صمصامی بیان کرد: تلاش برای هراس‌ افکنی از به قدرت رسیدن نیروهای انقلابی و القای تصویر سخت و ناکارآمد از کاندیداهای انقلابی، انتشار و بازنشر سریع و پرحجم نظرسنجی‌های جهت‌دار با هدف القاء ناامیدی جبهه انقلابی، به چالش کشیدن ساختار انتخابات و فرایند انتخابات با تمرکز در تهاجم به شورای نگهبان، به هر جهت مردم شریف ایران باید هوشیار باشند، هیچ دشمنی در دشمنی خود خیرخواه ما و شما نیست ما به عملکرد اقتصادی مسؤولان انتقاد و ایراد داریم اما بین مردم با نظام خود که ثمره خون جوانانشان هست نه قهر و نه دوست دارند به وجهه آن خدشه‌ای وارد شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha