جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
امام

حوزه/ امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه یوم الله ۹ دی تاریخ عطفی در تاریخ نظام اسلامی به شمار می‌رود، گفت: برنامه‌های یوم الله ۹ دی باید با محتوا، منسجم، هدفمند و مردمی برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بروجرد امروز در خطبه‌های نماز جمعه که در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد، با اشاره به ترور سردار شهید سید رضی موسوی توسط رژیم غاصب اسرائیل، اظهار داشت: رزمندگان جبهه مقاومت با شجاعت و اقتدار تا پیروری کامل قدس شریف در برابر رژیم اشغالگر قدس ایستادگی و مقاومت می‌کنند.

وی با بیان اینکه یوم الله ۹ دی روز بصیرت و دشمن شناسی ملت ایران اسلامی است، افزود: مردم در این روز به ارتباط سران فتنه و دشمنان پی‌برده و دشمنان اسلام و انقلاب و فتنه گران را شناختند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه یوم الله ۹ دی تاریخ عطفی در تاریخ نظام اسلامی به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: برنامه‌های یوم الله ۹ دی باید با محتوا، منسجم، هدفمند و مردمی برگزار شود.

حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی و شهادت همرزم او سردار سید رضی موسوی، اضافه کرد: دشمن و رژیم صهیونیستی تصور می‌کنند با ترور این شخصیت های‌شجاع و جهادی پایه‌های انقلاب و نظام تضعیف خواهد شد، اما دشمن بداند ملت ایران تا پای جان حافظ ارزش‌های اسلام و انقلاب خواهد بود.

وی در ادامه به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی و نظارتی هم باید نهایت دقت را در بررسی صلاحیت‌ها داشته باشند تا مردم برای حضور در انتخابات دلگرم شوند.

امام جمعه بروجرد، بر حضور حداکثری مردم و انتخاب اصلح آنان در انتخابات پیش رو تاکید کرد و افزود: مبلغان، فعالان فرهنگی و اجتماعی باید برکات حضور پرشور و شاخصه‌های انتخاب اصلح در انتخابات را برای مردم تبیین و تشریح کنند.

حجت الاسلام حسینی، بر تلاش مسئولان و مدیران برای همراهی با دولت تأکید کرد و گفت: مسئولان و مدیران باید با اخلاص و تلاش شبانه روزی به مردم خدمت کنند.

وی اظهار کرد: با ایجاد قرارگاه مانع زدایی از تولید، هزار نفر به کارخانه‌ها معرفی شده و کار برای آنها فراهم شده است.

وی با اشاره به مشکل اخراج کارگران در کارخانه نساجی بروجرد، تصریح کرد: پیگیری‌های زیادی با مسئولان کشوری و استانی انجام شده که امیدواریم به زودی این مشکل حل شود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha