یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
.

حوزه/ حجت الاسلام محمدی با اشاره به برخورداری تمام روستاهای البرز از نعمت گاز گفت: تمامی روستاهای استان البرز از نعمت گاز برخوردار هستند و البرز به استان سبز تبدیل شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از البرز، حجت الاسلام قادر محمدی امام جمعه نظرآباد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه، با اشاره به شخصیت برجسته حضرت زهرا(س)، اظهار داشت: حضرت زهرا(س) پاره تن پیامبر(ص) و محبوب ایشان بود.

امام جمعه نظرآباد در ادامه به جایگاه و مقام زن از نظر اسلام اشاره کرد و گفت: اسلام مقام زن را در دو حیطه «همسری» و «مادری» بسیار مورد توجه قرار داده است.

وی افزود: در دنیای امروز می‌توان ناب‌ترین نظریه‌ها درباره زن را از بیان گفتمان‌ پرداز انقلاب یعنی رهبر حکیم آن بشنویم.

امام جمعه نظرآباد به سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: ترور سردار سلیمانی، صورت مسأله‌ی آزادی قدس را پاک نکرد، بلکه قدس را زودتر از غاصبان کودکش پاک خواهد کرد و خدای حاج قاسم سریع الحساب و سریع العِقاب است، از این روی عنوان «شهید القدس» از سوی رهبر ارشد حماس، گویای همین حقیقت است که پیروزی‌های نیروهای مقاومت، مرهون مجاهدت‌های شهید سلیمانی است.

حجت الاسلام محمدی، در خصوص شهادت سید رضی موسوی نیز یادآور شد:شهید موسوی «قهرمان گمنام» جبهه مقاومت بود و پاسخ ایران به این اقدام تروریستی، قاطع، محاسبه شده و غافلگیر کننده خواهد بود.

وی تصریح کرد: ترور شهید سید رضی موسوی با هدف توسعه عملیات در خارج از نوار غزه توسط رژیم‌ صهیونیستی صورت گرفته است.

امام جمعه نظرآباد، به حماسه روز نهم دی اشاره کرد و گفت: همه باید در ۹ دی از فتنه و دشمنی دشمنان بگوییم و درس‌ها و عبرت‌های آن هشت ماه را مرور کنیم.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به برخورداری تمام روستاهای البرز از نعمت گاز، اظهار کرد: تمامی روستاهای استان البرز از نعمت گاز برخوردار هستند و البرز به استان سبز تبدیل شده است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha