شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
انتخابات

عضو هیئت علمی پژوهشگاه امام صادق(ع) بر لزوم فراهم شدن زمینه و بستر مناسب به منظور تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تأکید کرد.

دکتر مهدی اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار مردم استان های خوزستان و کرمان ابراز داشت: یکی از نکاتی که از سوی حضرت آقا در این دیدار مطرح شد این است که مشارکت قوی و حداکثری در انتخابات و همچنین رقابت واقعی از جمله مباحثی است که به تقویت امنیت و اقتدار ملی منجر می شود.

وی افزود: به تعبیر دقیق ایشان فارغ از این‌که چه افرادی در انتخابات آینده به مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی راه پیدا می کنند، نفس انتخابات، جلوی دیکتاتوری، هرج‌ومرج و ناامنی را می‌گیرد.

عضو هیئت علمی پژوهشگاه امام صادق(ع) گفت: تعابیر و نکات مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری، توطئه رسانه ای دشمن را خنثی کرده و مهم این است که فعالان رسانه ای علاقه مند به جبهه انقلابی بتوانند به درستی فرازهای مهم سخنان رهبر معظم انقلاب در این دیدار را تبیین کنند.

این مدرس دانشگاه خاطرنشان کرد: دشمن در جنگ روانی و در جنگ رسانه ای به دنبال این است که بگوید اداره کشور ایران بدون خواست مردم و توجه به آرای مردمی صورت می گیرد و این یک دروغ بزرگ است چرا که هم تجربه ۴۵ ساله کشور و هم تأکیدات امامین انقلاب مبنی بر مردم سالاری دینی گواه این حقیقت است که نظر و آرای مردم و مشارکت آن ها به خصوص در انتخابات چقدر حائز اهمیت است.

وی گفت: آن چه مهم است این که زمینه لازم برای مشارکت حداکثری در انتخابات به خوبی در کشور فراهم شود و در این بین فعالان رسانه ای و فضای مجازی نقش مهمی در جهاد تبیین به این منظور می توانند ایفا کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • جانبازهشت سال دفاع مقدس IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
    0 0
    برای چه درانتخابات شرکت کنم؟تا الان درکل انتخابات شرکت کردم ولی اینبار شرکت نخواهم کرد.هرکس را وارد مجلس کردیم شعار حمایت از مردم و معیشت حل مشکلات...ولی تا روی صندلی مجلس نشست همه چیز را فراموش کرد.پس دوباره دوباره اشتباه نمیکنم.جانباز ۲۰درصد با۵میلیون تومان حقوق که بیشتر به صدقه شبیه هست تا حقوق