یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
.

حوزه/حجت الاسلام رادمرد گفت: برنامه جهادکشاورزی برای ماهدشت چیست؟ با این همه ظرفیت که وجود دارد به لحاظ زمین و آب تصفیه برای کشاورزی، برنامه امسال تان چه بود؟ برنامه برای سال آینده چیست؟، ما همین جا اعلام می‌کنیم مصلی در اختیار شما، بیایید در جمع کشاورزان تشریح کنید و برنامه‌ها را ارائه دهید.

به گزارش خبرگزاری حوزه از البرز، حجت الاسلام رادمرد امام جمعه ماهدشت در خطبه‌های این هفته نماز جمعه، با اشاره به حماسه تاریخی مردم در روز ۹ دی سال ۸۸ اظهار داشت: ۹ دی بیش از آنکه از جنس شعار باشد، باید از جنس شعور و تبیین و بصیرت‌ افزایی باشد و همه باید در ۹ دی از فتنه و دشمنی دشمنان بگوییم و درس‌ها و عبرت‌های آن هشت ماه را مرور کنیم و قدردان رهبری عزیز باشیم که کشتی انقلاب را به ساحل امنیت رهنمون شد و توطئه‌های دشمن را بازگو و نقشه‌هایشان را بر اساس تحلیل، پیش‌بینی کردند.

وی در ادامه ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دی ماه، یادآور شد: شهدای دی ماه ما از جهات مختلف از جمله علمی، بصیرتی، جهاد و مقاومت جریان ساز هستند، مانند شهید کاظمی آشتیانی که یک دانشمند نستوه و شایسته ایران اسلامی بود که مقام معظم رهبری نیز در این خصوص فرمودند: "نظرخواهی کنید ببینید چند درصد کاظمی آشتیانی را با آن همه خدمات، با آن ارزش وجودی که این مرد، این جوان، را می‌شناسند و چند درصد، رونالدو را می‌شناسند، ما چرا افتخارات ملی خودمان را نمی‌شناسیم؟ "

وی ادامه داد: آیت الله مصباح یزدی(ره) از شخصیت‌هایی است که در راستای بصیرت افزایی، اخلاقی و اندیشه‌ای تاثیرگذار بود و با همه سختی‌ها و ترور شخصیتی که برخی جناح‌ها داشتند، با مظلومیت زندگی را سپری کرد، اما مظلومی که از حق نمی‌گذشت و حرف حق را می‌زد و پای آن حرف حق هم می‌ایستاد.

وی تصریح کرد: همچنین شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی که یکی دیگر از شخصیت‌های جریان ساز دی ماه است، حرکت، اقدام، در میدان بودن و تبعیت محض او از ولایت، همین نکات بود که او را خاص کرده بود، اگر برای جوانان دنبال الگو هستیم توجه به این سه شاخصه بسیار کار ساز است.

امام جمعه ماهدشت به شهادت سید رضی موسوی اشاره کرد و گفت: روزهای اخیر یک اقدام تروریستی دیگر را رژیم منحوس صهیونیستی مرتکب شد و آن ترور سردار رشید اسلام سید رضی موسوی بود که این افراد گمنام و مخلص که البته در آسمان معروفند و در زمین گمنام و بعد شهادتشان معرفی می‌شوند و مشخص می‌شود که چه کارهای بزرگی را انجام داده‌اند.

وی یادآور شد: ما امنیت‌مان را مدیون این سلحشوران هستیم، انتقام شهادت این دلیرمردان حداقل کاری است که باید انجام داد، ترور دانشمندان هسته‌ای شهید فخری زاده، شهید سلیمانی و ابو مهدی و یارانشان و شهدای ترور سوریه مانند شهید سید رضی موسوی همه‌اش به‌دست اسراییل بوده و باید پاسخ بازدارنده باشد.

حجت الاسلام رادمرد همچنین خواستار حل مشکلات کشاورزان ماهدشت شد و گفت: برنامه جهادکشاورزی برای ماهدشت چیست؟ با این همه ظرفیت که وجود دارد به لحاظ زمین و آب تصفیه برای کشاورزی، برنامه امسال تان چه بود؟ برنامه برای سال آینده چیست؟ برای حل مشکلات کشاورزان این منطقه چه اقدامی انجام شده؟ و سوالات دیگر که ما همین جا اعلام می‌کنیم مصلی در اختیار شما، بیایید در جمع کشاورزان تشریح کنید و برنامه‌ها را ارائه دهید و به مشکلات رسیدگی کنید.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha