دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ی

حوزه / حجت الاسلام کتابچی گفت: یقین داریم در نهایت پیروزی از آن مقاومت است و ظلم محکوم به شکست و نابودی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام محمدحسین کتابچی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قمصر در مصلای این شهر، ضمن گرامی داشت یوم الله ۹ دی و تبریک و تسلیت شهادت سردار سید رضی موسوی از مستشاران سپاه پاسداران در سوریه که به دست رژیم منحوس اسرائیل به شهادت رسید، اظهار داشت: در نهم دی ماه دست قدرت خداوند متعال از آستین ملت بزرگ ایران بیرون آمد و تمام آمال و آرزوهای منافقین داخلی و دشمنان خارجی این کشور را نابود و آتش فتنه را خواباند و بد خواهان نظام و انقلاب را رسوا کرد.

حجت الاسلام کتابچی تصریح کرد: با توجه به اینکه دی ماه خاطرات متعددی را برای ملت ما به جا گذاشت، پس نباید این روز ها را هرگز از یاد ببریم.

امام جمعه قمصر، با بیان اینکه دی ماه خاطرات زیادی از خیانت در کشور ما دارد و امیدواریم این خیانت‌ها برای جلو گیری از تکرارش فراموش نشود، گفت: یازدهم دی ماه سالروز ابلاغ پیام تاریخی امام راحل به گورباچوف و پیش بینی سقوط امپراطوری شوروی سابق، سالروز رحلت عالم کم نظیر و عمار انقلاب علامه مصباح و سیزدهم دی ماه سالروز شهادت و ترور ناجوانمردانه سردار دلیر و ابر مرد مبارزه با تروریسم محبوب دل‌های مردم ایران و جبهه مقاومت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس و سایر همراهانش است.

حجت الاسلام کتابچی به ولادت پر برکت حضرت زهرا(س) اشاره کرد و یادآور شد: این روز نورانی و پر از رحمت را به محضر مقدس مولایمان حجت بن الحسن(عج) و رهبری معظم انقلاب، مراجع عظام تقلید و عموم شیعیان جهان تبریک عرض می‌نمایم.

حجت الاسلام کتابچی با اشاره به سالروز ولادت معمار کبیر انقلاب اسلامی، عنوان کرد: از خداوند متعال می‌خواهیم عیدی این روز ما را تحقق ظهور مولای ما صاحب الزمان عنایت بفرماید و به برکت ظهورش ظلم در تمام عالم از جمله در سرزمین فلسطین نابود شود.

امام جمعه قمصر با انتقاد از سکوت بعضی کشورهای اسلامی در برابر جنابات اسرائیل غاصب در غزه، گفت: بیش از سه ماه است که رژیم منحوس و جعلی صهیونیستی اقدام به کشتار زنان و کودکان بی‌گناه غزه و تخریب مدارس و بیمارستان‌ها می‌کند و متاسفانه بسیاری از سران کشورهای اسلامی حاضر به یاری همزبانان و هم کیش و هم دین خودشان نشدند.

حجت الاسلام کتابچی تأکید کرد: یقین داریم در نهایت پیروزی از آن مقاومت است و ظلم محکوم به شکست و نابودی است.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha