دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت‌الاسلام بهزادی

حوزه / حجت‌الاسلام بهزادی گفت : دشمن به دنبال شکاف بین خانواده ها و از همین رو درصدد است از روی آوردن دختران و پسران در آشنایی با این خانواده آسمانی جلوگیری می کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام فتح الله بهزادی امام جمعه بخش احمدی امروز در خطبه های نماز جمعه اظهار کرد : یوم الله نهم دی روز نمایش معجزه الهی ، روز قدرت فکری ملت و نماد ولایت مداری و دشمن ستیزی ملت ایران است .

وی افزود: حماسه ۹ دی نمایش بصیرت ملت مردم در برابر فتنه و پناه بردن به ولایت است که دشمن دانست بین مردم و ولایت ناگسستنی است .

امام جمعه بخش احمدی بیان کرد : تمسک به اهل بیت ، دشمن شناسی ، آگاهی سازی جریانات انقلابی و ایمان و معنویت مردم بود که خطرناک ترین فتنه از بین رفت و ایران سرافراز شد.

حجت‌الاسلام بهزادی با اشاره به سالگرد ارتحال علامه مصباح عنوان کرد : بصیرت و ولایت پذیری از شئون اسلام است این علامه بزرگوار بار دیگر در دل مردم ایران زنده کرد و نشان داد با ولایت ایران در راه و مسیر مستقیم حرکت می کند.

وی افزود : حضرت زهرا (س) با کردار ، روش زندگی و اخلاق خود در عمر کوتاهی که دارد الگوی برای بانوان اسلام است و باید بانوان مسلمان اندیشه و تربیت فرزندان را از این بانوی الگو برتری کنند .

امام جمعه احمدی افزود : فاطمه زهرا (س) میزبان یک خانواده آسمانی است که علی همسر او و حسنین و زینبین پسران و دختران ایشان هیچستند که در تاریخ اسلام نقش آفرینی می کنند و دشمن به دنبال شکاف بین خانواده ها و از همین رو درصدد است از روی آوردن دختران و پسران در آشنایی با این خانواده کم کند .

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha