دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ اجتماع بزرگ حوزویان و مردم قم به مناسبت ۹ دی در مدرسه فیضیه (۲)

همزمان با یوم الله حماسه ۹ دی اجتماع بزرگ حوزویان و مردم انقلابی و ولایتمدار قم در مدرسه علمیه فیضیه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، به مناسبت یوم الله حماسه ۹ دی اجتماع بزرگ حوزویان و مردم قم، دقایقی قبل با حضور علما، شخصیت های، مسئولان استانی، روحانیون، طلاب و اقشار مختلف مردم در مدرسه علمیه فیضیه به عنوان خاستگاه انقلاب اسلامی آغاز شد.

مراسم با قرائت آیاتی از کلام الله مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی آغاز شد.

مردم انقلابی و طلاب و روحانیون در حال ورود به مدرسه علمیه فیضیه و پیوستن به تجمع کنندگان هستند.

اجرای سرودهای حماسی و انقلابی توسط جمعی از نوجوانان و جوانان قمی و شعرخوانی علی مالکی‌نژاد در وصف انقلاب اسلامی از برنامه این آغازین مراسم بود.

 مردم و حوزویان قم در این اجتماع با سردادن شعارهای «ملت قهرمان ما پیوسته، هیمنه آمریکا را شکسته»، «شعار ملت ما، پیروی از رهبر است، همدلی و اتحاد حافظ این کشور است»، «زنان با حجاب ما مایه افتخارند، فتنه‌گران بی‌حیا مایه ننگ و آرند»، «ما همه عمار توییم خامنه‌ای، مطیع فرمان توییم خامنه‌ای»، «خامنه‌ای خمینی دیگر است، ولایتش ولایتش حیدر است»، «در ۹ دی با شور و همصدایی، نابود شد فتنه آمریکایی»، «ملت ما بیدار است از آمریکا بیزار است»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و ... انزجار خود را از فتنه‌گران داخلی و خارجی اعلام کردند. 

«رژیم صهیونیستی لانه عنکبوت است، سرنوشت اسرائیل نابودی و سقوط است»، «ولایت فقیه اصل دین است، محور اتحاد مسلمین است» و «شعار ملت ما پیروی از رهبر است، همدلی و اتحاد حافظ این کشور است» از دیگر شعارهایی است که در اجتماع امروز مردم قم سرداده شده است.

این مراسم  به صورت زنده از خبرگزاری حوزه و تلویزیون اینترنتی حوزه در حال پخش است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha