شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
بیث

حوزه / سرتیپ ضیغمی با بیان اینکه دشمن براساس ارزیبابی های خودش از عاشورای حسینی عبرت ها آموخته است یاد آورشد: دشمن فهمیده که ملت ایران از عاشور ای حسین بن علی عبرت ها آموخته و اجازه نمی دهد عاشوراهای دیگر تکرار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، سرتیپ پاسدار عبدالله ضیغمی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در قرارگاه عملیات رسانه جبهه انقلاب شب گذشته در مراسم بزرگداشت شهادت سردار سید رضی موسوی و یوم الله حماسه نه دی که در مسجدباب الحوائج کاشان برگزار شد، اظهار داشت: ملت عزیز ایران از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون در جهت دفاع از ارزش های دینی با حماسه آفرینی در مقابل دشمنان و استکبار جهانی ایستادگی کرده است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در قرارگاه عملیات رسانه جبهه انقلاب با بیان اینکه به صورت تمام عیار در عرصه جنگ فرهنگی ،اقتصادی ،اطلاعاتی ،روانی و شناختی سنگین دشمن قرارداریم گفت : امریکای جنایتکار و بعضی از کشورهای غربی علیرغم هجمه سنگینی که در فتنه نه دی ۸۸ به ساحت دموکراتیک انقلاب اسلامی ایران وارد کرد به دلیل هوشیاری مردم و رهبر عزیزمان نتوانستند به اهداف پلیدشان دست پیدا کنند.

سرتیپ ضیغمی ۹ دی را روز غلبه لشگر الهی برجنود شیطان دانست و یاد آورشد: حماسه نه دی ثابت کرد که مردم هیچ موقع به رهبری، آرمان ها و انقلاب اسلامی ایران پشت نمی کند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه امروز استکبار جهانی با جنگ روانی تمام تلاش خودش را د رغلبه برروحیه و تفکرجوانان به کارگرفته است یاد آورشد :استکبار جهانی به تصرف در آوردن سرزمین فکر و ادراک ملت بزرگ ایران را در دستور کار خوش قرار داده است.

سرتیپ ضیغمی با بیان اینکه امریکا با جنگ رسانه ای دنبال بروز و ظهور خشونت عقاید فکری در جامعه ایرانی است ، استراتژیک اصلی دشمن از طریق جنگ روانی ،زبان اجتماعی و تزریق ادبیات سازش را مدیریت تسخیر ذهن ملت بزرگ ایران خصوصا جوانان دانست و گفت : دشمن خشونت ذهنی در بین جوانان را می خواهد تبدیل به خشونت کلانی و رفتاری کند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه دشمن از طریق جریان لیبرال غرب گرا به دنبال پیش بردن اهدافش در جمهوری اسلامی ایران می باشد. تصریح کرد :امریکایی ها می گویندپیچیده ترین طرح های ما در جمهوری اسلامی به نتیجه نخواهد رسید مگرا ینکه یک لیبرال غربی گرا در داخل در تولید ادبیات سازش به ما کمک نمایند تا طرح ها و راهبردهای ما در جمهوری اسلامی تحقق پیدا کند.

سرتیپ ضیغمی بابیان اینکه دشمن براساس ارزیبابی های خودش از عاشورای حسینی عبرت ها آموخته است یاد آورشد: دشمن فهمیده که ملت ایران از عاشور ای حسین بن علی(ع) عبرت ها آموخته و اجازه نمی دهد عاشوراهای دیگر تکرار شود.

وی با بیان اینکه امروز ایران با تفکر انقلابی به جنگ جنود بر شیطان برآمده است بر لزوم قدرت افزایی با استفاده با ابزارهای لازم بر علیه جنود شیطانی تاکید کرد و گفت : برای غلبه برجنود شیطانی و قدرت افزایی از داشته های خودمان از جمله خون های گرانبهایی که شهدا تقدیم انقلاب کرده اند باید به خوبی پاسداری کنیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و یاد آورشد: بیانیه گام دوم سلاح، موشک و جنگ افزار نظامی نیست، بلکه یک استراتژی، نقشه جامع و کامل برای تکیه برارزش ها و دستارودهای ۴۰ ساله انقلاب در جهت رسیدن به اهداف بلند نظام می باشد.لذادشمن تمام توان خودش را برای عملی نشدن بیانیه گام دوم انقلاب به کارگرفته است.

سرتیپ ضیغمی به جهاد تبیین از دیدگاه دشمن اشاره کرد و با بیان اینکه دشمن می گوید جهاد تبیین یعنی پرده ای که ما روی حقایق انقلاب اسلامی انداخته ایم تا دنیا به این حقایق دست پیدا نکند گفت: دشمن می گوید اگر دنیا به حقایق جمهوری اسلامی دست پیدا کند مردم جهان متوجه خواهند شد که به دلیل اینکه ایران موفق ترین حکمرانی در جهان می باشد نمی توان ملت ایران را به زانو در آورد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران درقرارگاه عملیات رسانه جبهه انقلاب در پایان به توطئه دشمنان در ترویج بی حجابی غرب در کشورمان اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه ترویج فرهنگ بی حجابی غربی از جنگ در دوران دفاع مقدس پیچیده تر می باشد، لذا با بصیرت افزایی در جامعه در برابر این توطئه دشمن کاملا هوشیار و آگاه باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha