شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه تهران بزرگ

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه تهران بزرگ با بیان این که سردار دل‌ها تابع منویات رهبری بود، گفت: هر چه از سردار شهید قاسم سلیمانی و مکتب او بگوییم قطعاً باعث تقویت جبهه مقاومت خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم علیزاده، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه تهران بزرگ اظهار داشت: هر چه از سردار شهید قاسم سلیمانی و مکتب او بگوییم قطعاً سبب تقویت جبهه مقاومت خواهد بود، معتقدم بخشی از نیروهای مقاومت در فلسطین از شاگردان سردار شهید قاسم سلیمانی هستند یعنی زحمات ایشان به ثمر نشسته است.

وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب از راه و منش شهید سردار شهید قاسم سلیمانی به‌عنوان مکتبی والا یاد کردند و فرمودند سردار شهید قاسم سلیمانی شخصیتی جامع و کامل به لحاظ معرفتی، اعتقادی و ایمانی بود، ایشان تربیت یافته مکتب اهل بیت و در اوج ایمان به لحاظ مسائل اجتماعی و تربیتی یک انسان خود ساخته بود و کسی بود که برای همه احترام قائل بود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه تهران بزرگ، سردار شهید قاسم سلیمانی را سنبل مقاومت اسلامی و از پرچمداران مقاومت دانست و گفت: در شرایط امروز که جهان اسلام درگیر موضوع غزه و ملت مظلوم مردم فلسطین و ظلم فزاینده اسرائیل و آمریکا و حامیان آنان هستند، پرداختن به موضوع سالگرد حاج قاسم باید متفاوت‌تر از سال‌های قبل باشد.

علیزاده در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه سردار شهید قاسم سلیمانی اهل شرک و غرور نبود و اگر غرور هم داشت در مقابل دشمن بود، اظهارداشت: ایشان به لحاظ بصیرتی فردی آگاه و دشمن شناس بود. شگردها و شیوه‌های دشمن را کاملاً می‌شناخت و به موقع و به هنگام عمل می‌کرد، اما شاخصه اصلی ایشان ولایتمداری او بود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه تهران بزرگ یادآور شد: سردار شهید قاسم سلیمانی کمتر شعار می‌داد، کمتر حرف می‌زد، اما در حوزه عمل خودش را متعهد می‌دانست و تابع منویات رهبر معظم انقلاب بود.

ولایتمداری به سردار دل‌ها عزت و عظمت داد/ سردار سلیمانی با خدا معامله کرد

وی ادامه داد: سردار سهید قاسم سلیمانی روحیه خوبی داشت و همین روحیه سبب شد تا ایشان به یک چهره بین‌المللی تبدیل شود. یکی از علت‌هایی که سردار دل‌ها را عزت و عظمت داد روحیه ولایت‌مداری او بود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه تهران بزرگ ادامه داد: سردار شهید قاسم سلیمانی برنامه‌هایش را با انگشت اشاره رهبری تنظیم می‌کرد و افکار، اندیشه‌ها و مواضعش همواره تنظیم شده با کانون اصلی اتحاد و انسجام ملی یعنی رهبری بود.

به گفته علیزاده، سردار شهید قاسم سلیمانی برای خدا نفس می‌کشید، برای خدا زندگی می‌کرد و برای خدا فرماندهی می‌کرد.

وی در ادامه سخنان خود یادآور شد: بنده سال‌ها توفیق شناخت ایشان را در لشکر ۴۱ ثارالله و بعدها در مقطعی در کرمان داشتم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه تهران بزرگ در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه چه چیزی سبب محبوبیت سردار شهید قاسم سلیمانی در دنیا شد، گفت:، چون نیروی سپاه قدس حوزه ماموریتش جهان اسلام است، طبیعی بود که سردار برنامه‌هایش را در گستره جهان اسلام تنظیم می‌کرد و همین امر سبب شد تا ایشان جلوه بین‌المللی پیدا کند.

وی گفت: وقتی که ملت‌های مظلوم و تشنه عدالت و امنیت شخصیتی مانند سردار شهید قاسم سلیمانی را در خط مقدم مبارزه و مقاومت صادقانه دیدند که ایشان چطور از وجود خودش برای نجات مسلمانان مایه می‌گذارد، طبیعی است که ملت‌ها آوازه شهید سلیمانی را لمس کرده باشند به همین دلیل همه عاشق و دلداده ایشان شوند. ناگفته نماند این عزت را خدا به سردار دل‌ها داد. کسی که با خدا خوب معامله کند خدا همان را عزیز می‌کند.

منبع: بسیج پرس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha