یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
جلسه طلاب محمودآباد در قم

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین جباری گفت: بحمدالله همدلی، انسجام و وحدت مناسبی میان مسئولان محمودآباد؛ مخصوصا مسئولان فرهنگی شهرستان وجود دارد که جای تقدیر دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین جباری، امام جمعه محمودآباد در جلسه طلاب و فضلای محمودآبادی مقیم قم که در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد، به روایتی از نبی مکرم اسلام (ص) اشاره کرد و اظهار داشت: حضرت در این روایت فرمودند: «مَا تَکَامَلَتْ النُّبُوَّةُ لِنَبِیٍّ حَتَّی أقَرَّ بِفَضْلِهَا وَ مَحَبَّتِهَا / نبوت هیچ پیامبری کامل نشد مگر اینکه به فضل حضرت فاطمه زهرا و محبتش اقرار نمود».

وی ابراز داشت: امام راحل در بیانات خود فرموده اند: نقشی که زنان در جامعه داشتند اگر نگوییم از مردان بیشتر بوده است، کمتر نبوده است.

امام جمعه محمودآباد خاطرنشان ساخت: زنان مملکت ما مردانی همچون قاسم سلیمانی ها و شهید سید رضی موسوی ها را ساخته و تحویل جامعه داده اند که مایه افتخار ما هستند.

سخنران این جلسه در بخش دیگر از سخنان خود به بیان مطالبی پیرامون شهرستان محمودآباد پرداخت و بیان داشت: بحمدالله همدلی، انسجام و وحدت مناسبی میان مسئولان محمودآباد؛ مخصوصا مسئولان فرهنگی شهرستان وجود دارد که جای تقدیر دارد.

حجت الاسلام والمسلمین جباری اظهار داشت: بحمدالله روحانیون جهادی در شهرستان محمودآباد حضور دارند که فعالیت آنان موجب خرسندی است و خبر رضایت مردم از آنان به ما می رسد.

وی ابراز داشت: امروز بحمدالله اعتبارات مناسبی برای فعالیت های فرهنگی از سوی دولت اختصاص داده شده که نیازمند برنامه ریزی مناسب مسئولان مربوطه است.

امام جمعه محمودآباد در پایان با اشاره به برخی از فعالیت های فرهنگی، خاطرنشان ساخت: امسال یکی از باشکوه ترین مراسمات را در عید غدیر خم داشته ایم که بحمدالله بسیار پرشور بوده است.

وحدت مسئولان فرهنگی محمودآباد ستودنی است

روح الله علیزاده، فرماندار محمودآباد نیز در این جلسه اظهار داشت: شهرستان محمودآباد با ۱۰۰ هزار نفر جمعیت و با ۳۲ کیلومتر ساحل، یکی از شهرستان های ساحلی و توریستی استان مازندران بوده و شغل اصلی مردم این شهرستان، کشاورزی است.

وی ابراز داشت: محمودآباد شهری توریستی است؛ اما در این شهرستان روح معنویت نیز برقرار بوده و مرحوم دشتی، مفسر نهج البلاغه، اهل این دیار است.

فرماندار محمودآباد خاطرنشان ساخت: بحمدالله اتفاقات مناسبی در محمودآباد در حال انجام است که یکی از آنان شهرک صنعتی است که با ۹۶ کارخانه و حوزه بهره برداری در حال فعالیت است؛ اما مشکل برق را دارد و برای حل آن، پروژه دو هزار میلیارد تومانی برای این شهرک در حال انجام می باشد که بخش اعظم آن انجام شده و از ۲۷ دکل برقی که باید نصب می شد، قریب به ۱۸ دکل آن نصب شده است.

علیزاده بیان داشت: در شهرستان محمودآباد جوان جویای کاری که بتواند در امور فنی کار کند، بیکار نخواهد ماند.

وی اظهار داشت: پروژه سد لاستیکی سرخرود نیز بعد از ۱۴ سال در سال گذشته آبگیری شده و با ۵۰ میلیارد تومان اعتبار به سرانجام رسیده و تقدیم کشاورزان شده است.

فرماندار محمودآباد ابراز داشت: پروژه ۱۸ هزار میلیارد تومانی نیز برای تأمین برق شهرستان برنامه ریزی شده تا بتوانیم از مشکلات مردم بکاهیم.

علیزاده در پایان خاطرنشان ساخت: بحمدالله وحدت و همکار مناسبی میان مسئولان محمودآباد وجود داشته و بحمدالله مشکل امنیتی در این شهرستان نداریم.

وحدت مسئولان فرهنگی محمودآباد ستودنی است

حجت الاسلام والمسلمین شعبان‌زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم نیز در این جلسه اظهار داشت: یکی از نکاتی که مسئولان فرهنگی باید به آن توجه داشته باشند، این است که هنر ما باید سازماندهی مردم به معنای شکوفایی باشد و نباید دیوارکشی کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم خاطرنشان ساخت: باید برای خلق کارهای بلندمدت در کشور تمرین کرد و این از عیب های کارماست که چنین تمرین هایی نداریم و بنابر فرموده رهبر انقلاب، شاید ۱۰ سال یک برنامه به طول بینجامد تا به نتیجه برسد.

حجت الاسلام والمسلمین شعبان‌زاده بیان داشت: مطابق با نظرات رهبر انقلاب، یکی از مسائلی که به کارها ضربه می زند، اختلاف در بدنه مؤمنین است و باید این اختلاف ها را کنار گذاشت و برای دین و نظام کار کرد.

وی اظهار داشت: امروز مسئله انتخابات از ضروریات کشور است و باید برای حضور پرشور مردم در این انتخابات برنامه ریزی کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم ابراز داشت: دشمن به دنبال ناامیدسازی مردم است و ما باید مردم را بسیج کرده تا متفرق نشوند.

وحدت مسئولان فرهنگی محمودآباد ستودنی است

همچنین در ابتدای این جلسه حجت الاسلام والمسلمین موسوی، نماینده طلاب و فضلای محمودآباد گفت: افتخار بانوان ما این است که در این ایام باسعادت و کرامت، نام مادر میدرخشد و جا دارد به تمام بانوان، عرض تبریک ویژه داشته باشیم.

وی اظهار داشت: افتخار مجمع نمایندگان طلاب این است که به دستور امام راحل در سال ۱۳۶۸ شکل گرفته و این مجمع در حال حاضر در دوره نهم خود قرار داشته و نمایندگی طلاب، افتخار ماست و نمایندگان با رأی طلاب و فضلا انتخاب می شوند.

نماینده طلاب و فضلای محمودآباد ابراز داشت: مجمع نمایندگان طلاب، حلقه وصل میان فضلا و مسئولان حوزه است و امروز یکی از ارکان تأثیرگذار در حوزه های علمیه، مجمع نمایندگان طلاب است.

نائب رئیس اول مجمع نمایندگان طلاب خاطرنشان ساخت: وقتی نمایندگان طلاب به دیدار رهبر انقلاب رفته اند، ایشان یکی از نقش های مجمع نمایندگان طلاب را« تبیین» عنوان کرده اند و نمایندگان طلاب در این مسیر قدم بر می دارند.

وحدت مسئولان فرهنگی محمودآباد ستودنی است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha