سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
صفایی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: دلوار شناسنامه مبارزات ضد استکباری مردم ایران است و این مردم  ولایتمداری را از مکتب حضرت زهرا(س) آموختند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر امروز در حاشیه مراسم بیعت مجدد مردم دلوار با ولایت در مصلی جمعه بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: مردم دلوار مثل هر ساله که در سالروز حضور مقام معظم رهبری در منطقه دلوار، این روز را گرامی داشتند و با حضور خود در مصلی جمعه بوشهر این تجدید میثاق خود با ولایت را اظهار کردند.

امام جمعه بوشهر افزود: مردم دلوار در طول تاریخ، مردم امتحان داده و نشان دادند که حافظ حریم دین و کشور هستند.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری ادامه داد: در زمانی که دشمنان اسلام و مملکت سخت بر این مملکت تاختند، مردم دلوار به سرداری رئیسعلی دلواری و علمای منطقه خط دفاع از اسلام و ایران بودند؛ دلوار شناسنامه مبارزات ضد استکباری مردم ایران است و این مردم ولایتمداری را از مکتب حضرت زهرا(س) آموختند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر افزود: مردم دلوار بر اساس پیروی از حضرت زهرا(س) ولایتمدارند و با جان از حریم ولایت دفاع و در خدمت مقام معظم رهبری هستند. رهبر معظم انقلاب نیز عنوان کردند که مردم این منطقه امتحان داده هستند.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری بیان داشت: مردم دلوار با شعار و حضورشان نشان دادند که یک لحظه ولایت فقیه را رها نمی کنند و حافظ حریم ولایت هستند و برای تمام جهان اسلام الگو می باشند؛ اگر می خواهید ولایتمداری را ببینید، تاریخ دلوار و منطقه تنگستان و بوشهر را ببینید که تمام تاریخ ولایتمدار است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha