سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام رضوی مهر

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر گفت: اهداف حاج قاسم، اهدافی ماندگار برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است و تا این نظام استمرار دارد، سالگرد و مسیر حاج قاسم نیز استمرار دارد و هرگز مسیر ایشان لحظه ای از جلوی دیدگان ما کنار نخواهد رفت و با گزینه های دیگر معاوضه نخواهد شد و هدف ما استمرار مکتب حاج قاسم، مکتب جهاد و شهادت و دفاع از کیان اسلام است و دست از حاج قاسم نخواهیم کشید.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر طی گفت و گویی به حمله تروریستی امروز کرمان واکنش نشان داد و گفت: قطعا سیلی های مستحکم مقاومت بر صورت سیاه اسرائیل غاصب، منافقین خلق و استکبار جهانی موجب شده است تا دست به چنین جنایت هایی زده و وحشی گری های خود را به همگان ثابت کنند.
وی اظهار داشت: نتانیاهو شدیدا دست و پا می زند تا فضاحتی که برای دولت او با تدبیر مقاومت به پیش آمده را در پوشش قرار دهد.
رئیس مجمع نمایندگان طلاب ابراز داشت: قطعا انتقام شهدای ما در هر فرصت و هر کجا که منافع دشمنان ما در آنجاست، امری قطعی و اجتناب ناپذیر خوهد بود و ملت بزرگ ایران هرگز از این عملیات های کور دشمن، واهمه ای به خود راه نخواهند داد.
نماینده طلاب و فضلای همدان با بیان این مطلب که ما فدایی مسیر و اهداف حاج قاسم سلیمانی هستیم، گفت: اینکه می بینیم دشمن در سالگرد فرزند رشید اسلام، سپهبد قهرمان و شخصیت بین المللی اینگونه دریوزگی از خود نشان می دهد، باید بدانیم سلسله افکار حاج قاسم چون ستاره ای دنباله دار، چراغ مسیر مقاومت در پیروزی های بزرگ است.
حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر افزود: ما ضمن محکوم نمودن این عملیات مزدورانه و خبیث دشمنان، از نیروهای امنیتی می خواهیم بدون وقفه عاملین و افراد مرتبط و جواسیس دشمن را شناسایی و همه آنان را به سزای اعمالشان برسانند.
وی اظهار داشت: ملت ایران هرگز فراموش نمی کنند روزگارانی را که با چراغ سبز استکبار و مزدوران و منافقین داخلی، بدخواهان ملت به دنبال آن بودند تا وحدت و انسجام و انتخابات این ملت را نشانه بگیرند؛ اما امروز باید بدانند ما به عشق حاج قاسم سلیمانی در پای صندوق های رأی حاضر شده و شما نمی توانید با این دست و پا زدن ها، ملت ایران را بی انگیزه نشان داده و موجب شوید که انتخابات کمرنگ باشد.
رئیس مجمع نمایندگان طلاب با اشاره به اینکه سالگرد حاج قاسم سلیمانی یک مسئله ملی و مذهبی برای ماست، ابراز داشت: اهداف حاج قاسم، اهدافی ماندگار برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است و تا این نظام استمرار دارد، سالگرد و مسیر حاج قاسم نیز استمرار دارد و هرگز مسیر ایشان لحظه ای از جلوی دیدگان ما کنار نخواهد رفت و با گزینه های دیگر معاوضه نخواهد شد و هدف ما استمرار مکتب حاج قاسم، مکتب جهاد و شهادت و دفاع از کیان اسلام است و دست از حاج قاسم نخواهیم کشید.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر خاطرنشان ساخت: مجمع نمایندگان طلاب از مسئولان نظامی و امنیتی می خواهد تا در اسرع وقت، انتقام سخت را در برنامه خود قرار داده و پاسخی کوبنده به دشمنان اسلام و انقلاب و ملت بزرگ ایران بدهند.
وی بیان داشت: به رهبر بزرگوار انقلاب، ملت شریف ایران و خانواده شهدا تبریک و تسلیت عرض نموده و اعلام می کنیم، راه ما راه شهادت، هجرت و خون و راه وصول به اهداف و نیل به پیروزی های بزرگی است که در انتظار ملت ایران است.
رئیس مجمع نمایندگان طلاب اظهار داشت: این کفتاران روبه‌صفت بدانند شهدای راه حاج قاسم همواره در تمام محور مقاومت حضور داشته و هرگز مأیوس و ناامید نخواهند بود و شهادت در مسیر سالگرد حاج قاسم به معنای زنده بودن نام و راه حاج قاسم و بالندگی به سوی اهداف اوست.
حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر ابراز داشت: عزم ملت ایران این است که در گوشه گوشه ایران اسلامی سالگرد حاج قاسم را با شدت و پررنگ تر از همیشه به نمایش بگذارند و با برگزاری مراسم او فریاد هیهات منا الذله سر بدهند؛ چراکه مقاومت، زنده و راه حاج قاسم، پاینده است.
رئیس مجمع نمایندگان طلاب در پایان گفت: پیشنهاد می کنیم در پایگاه های نماز جمعه برای شهدای سالگرد حاج قاسم مجالسی برگزار گردیده و قدر و منزلت شهدای این راه به تصویر کشانده شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha