چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
کد خبر: 1129267
۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
رومشکان

حوزه/ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان گفت: فرهنگ ایثار و شهادت توانسته برای همیشه دفاع، مقاومت و جهاد را مقدس کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام هبت الله هاشمی، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان امروز در مراسم چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در شهرستان رومشکان با تسلیت سالروز شهادت شهید سلیمانی و تبریک ولادت باسعادت حضرت فاطمه(س)، اظهار داشت: مکتب حضرت فاطمه زهرا(س) مکتب وفاداری، مطیع اوامر الهی و ولایت است.

وی بیان داشت: این مکتب به عنوان مشق زندگی بشریت بوده و از دل این مکتب امام راحل(ره) و علمایی در تاریخ پرورش یافتند که خدمات بزرگی به اسلام و انقلاب ارائه دادند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان اظهار داشت: در دل مکتب حاج قاسم تا به امروز، افرادی پرورش یافتند که نامشان در طول تاریخ می درخشد و شهید سلیمانی پرورش یافته همین مکتب است.

حجت الاسلام هاشمی بیان کرد: شهید سلیمانی به سیره حضرت فاطمه(س) عمل کرد و در جایگاهی که قرار گرفت همواره وفادار مکتب حضرت زهرا(س) بود و در تمام عمر بابرکت خویش مطیع اوامر مولا امیرمؤمنان(ع) و ولی فقیه بود.

وی در پایان یادآور شد: فرهنگ شهادت را حضرت زهرا(س) برای ما نهادینه کرد و همین فرهنگ شهادت است که توانسته برای همیشه دفاع، مقاومت و جهاد را مقدس کرده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha