دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کرمان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، مدیر حوزه علمیه خواهران، اداره کل تبلیغات اسلامی، تشکلات دینی، استاندار آذربایجان غربی و مدرسه علمیه ریحانة الرسول ارومیه شهادت جمعی از زائران مزار شهید سلیمانی را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در پی عملیات تروریستی در کرمان و شهادت تعدادی از هموطنان پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ (سوره مبارکه آل عمران، آیه شریفه ۱۶۹ )

حادثه بسیار غمبار شهادت ده ها زائر حاج قاسم سلیمانی برای مردم شریف ایران بسیار سنگین است.

این ترور وحشیانه نشان از خوی درنده دشمنان مکتب حاج قاسم دارد و نشانگر وحشت آنها از توسعه فکر و آرمان آن مرد میدان است که روز به روز در اقصی نقاط عالم گسترش می یابد و مردم آزادی خواه جهان حتی در خیابان های پاریس و لندن و لس آنجلس و تگزاس و نیویورک آرمان آزادی قدس شریف را فریاد می زنند و لذا این واقعه باعث وحشت استکبار جهانی شده و ترور مردم بی سلاح در خارج از میادین جنگ بیانگر دستپاچگی این دشمنان است.

همانطوری که سردار عزیز حاج قاسم سلیمانی گفت: ما ملت شهادتیم، ما امت امام حسینیم. سلام و درود خداوند بر یکایک شهدای مظلوم و مقتدر حادثه کرمان.

بی تردید این حوادث جبهه مقاومت را مقاوم تر خواهد کرد و خون های این شهدا در به ثمر نشستن درخت تنومند مقاومت اسلامی موثر خواهد بود.

این جانب ضایعه عظیم شهادت این عزیزان را محضر امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و ملت شریف ایران تسلیت گفته و عافیت عاجل برای مصدومین و صبر جزیل برای بازماندگان شهدای این حادثه ، از خداوند منان مسئلت می نمایم.

سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه

پیام تسلیت مدیر حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی

بسم الله الرحمن الرحیم

دشمنان جنایتکار و شرور ملت عزیز ایران بار دیگر فاجعه آفریدند و دل مردم ایران و رهبر عزیزمان را داغدار کردند وباعث شهادت و زخمی شدن جمع زیادی از هموطنان عزیزمان در کرمان شدند .

اینجانب این فاجعه عظیم را محضر آقا امام زمان عجل الله فرجه الشریف، مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران تسلیت عرض می نمایم و برای بازماندگان صبر جمیل آرزومندم وشفای مجروحان این حادثه را از درگاه خداوند خواستارم .

پیام اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی و تشکلات دینی استان

بسم الله الرحمن الرحیم

ولَا تحسَبَنَّ ٱلَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ ٱللَّهِ أَمۡوَٰتَۢاۚ بَلۡ أَحۡیَآءٌ عِندَ رَبِّهِمۡ یُرۡزَقُونَ، هرگز مپندار کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگان‌اند، بلکه زنده هایی هستند که نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.

بار دیگر چهره حیوانی و وحشیانه غربی ها و نظام استکباری در ترور کوردلانه و بزدلانه جمعی از هموطنان ما خود را نشان داد. آن هایی که سال ها با دروغ چهره خود را بزک کرده و دم از حمایت از انسان و حقوق بشر می زدند با حمایت صریح از تروریست های وحشی، چهره واقعی خود را به نمایش گذاشتند.

نظام استکباری و در رأس آن رژیم کودک کش صهیونیستی و آمریکای خون خوار و کشورهای همسو و همپیمان با این وحشی های بربری، بعد از شکست های متعدد از جبهه مقاومت، خصوصا بعد از شکست غیر قابل ترمیم در عملیات طوفان الاقصی و تلاش سه ماه برای جبران آن و ناکامی در این مسیر، حالا به ترورهای کور روی آورده اند.

نظام های غربی و صهیونیست ها با ملت ایران دشمنی ای دیرینه دارند و در سابقه آن ها قتل عام یک سوم مردم ایران به چشم می خورد و در این چهل سال هم هر کجا فرصت پیدا کردند، به ترور و قتل مردم ایران روی آورده اند و شعارهایشان مبنی بر دفاع از ملت ایران و ایرانی دروغی بیش نیست.

جبهه استکبار و رژیم صهیونیستی، آمریکا و وحشی های همپیمانش بدانند تاوان سختی در قبال این عملیات تروریستی خواهند داد و ملت ایران و جبهه مقاومت ضربه ای غیر قابل ترمیم برای آن ها خواهد زد.

اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، هیئات مذهبی، موسسات قرآنی و کانون های فرهنگی تبلیغی آذربایجان غربی ضمن محکومیت این عملیات تروریستی و تسلیت به محضر امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) ، رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران، از مسئولین مربوطه می خواهد ضمن پیگیری، با دستگیری عاملین و مباشرین این عملیات اشد مجازات را در ملاء عام برای آن ها اجرا کند.

پیام تسلیت استاندار آذربایجان غربی

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر جنایت خونین تروریست های مزدور در به شهادت رساندن و زخمی نمودن جمعی از هم‌وطنان عزیزمان در کرمان، در آئین گرامیداشت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی عزیز، ماهیت پلید و ددمنشانه دشمنان مردم این آب و خاک را آشکار ساخت و این حقیقت را عیان نمود که ایستادگی در برابر آنان همچنان با عزت و قدرت ادامه دارد؛ دشمنانی که اقتدار سرزمین اسلامی مان را هدف گرفته‌اند و در رسیدن به آن، حد و مرزی نمی‌شناسند و از به شهادت رساندن مردم بی‌گناه و زنان و کودکان نیز مضایقه نمی‌کنند.

تردیدی نیست که پایمردی و ایستادگی مردم سربلند و نظام مقدس جمهوری اسلامی، تحت زعامت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و تداوم مکتب شهید سلیمانی این حرکت کور و بی‌ثمر را که با حمایت و پشتیبانی آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی حامیان مرتجع آنان در منطقه صورت می‌گیرد نیز به شکست کشانده و برگی دیگر به سند افتخار مردم شریف ایران اسلامی خواهد افزود.

اینجانب ضمن محکوم نمودن این جنایت تروریستی، همدردی خود را به خانواده‌های بازماندگان شهیدان عزیز این حادثه ابراز می‌کنم و صبر و سکینه‌ الهی را برای آنان و علوّ درجات برای شهیدان و بهبودی کامل برای مجروحان مسألت می‌نمایم.

محمدصادق معتمدیان، استاندار آذربایجان غربی

مدرسه علمیه ریحانة الرسول ارومیه

سم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

وَاتَّقوا فِتنَةً لا تُصیبَنَّ الَّذینَ ظَلَموا مِنکُم خاصَّةً وَاعلَموا أَنَّ اللَّهَ شَدیدُ العِقابِ و بترسید از بلایی که چون آید تنها مخصوص ستمکاران شما نباشد و بدانید که عِقاب خدا بسیار سخت است. (آیه ۵۲ سوره مبارکه انفال)

حادثه تلخ و تروریستی عزاداران شهادت سردار مقاومت اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی که منجر به شهادت تعداد زیادی از کودکان و زنان بی‌گناه گردیده، موجب تأثر و تألم عمیق قلبی ملت عظیم جمهوری اسلامی ایران گردید.

این جنایت هولناک ضمن اثبات اتحاد شوم میان گروه‌های تروریستی مزدور با محوریت استکبار جهانی رژیم غاصب اسرائیل، بار دیگر حقانیت و مظلومیت ملت شریف ایران را به رخ جهانیان کشید و فرمایش امام خامنه‌ای را به ظهور رسانید که «شهید سلیمانی برای دشمنانش خطرناک‌تر از سردار سلیمانی است».

مدیریت، کادر، اساتید و طلاب مدرسه علمیه ریحانة‌الرسول (علیهاالسلام) ارومیه ضمن تسلیت و تعزیت به پیشگاه مقدس حضرت حجت (عجل‌الله) و رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران و شفای عاجل برای مجروحان و محکومیت این اقدام خبیث و ضد انسانی، خواستار پاسخی قاطع و کوبنده از سوی نهادهای اطلاعاتی،امنیتی و نظامی می‌باشد.

انتهای خبر./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha