دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
عراق

حوزه/ شیخ اکرم الکعبی دبیر کل النجباء خطاب به همرزم شهید و رفیق دیرینه‌اش در قالب دلنوشته‌ای نوشت: ابو تقوی اشک نمی‌ریزم تا جام خشم را بر سر اشغالگران بکوبم.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، به دنبال اقدامات دولت تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن شهید سردار السعیدی معاون نظامی گروه مقاومت اسلامی عراق النجباء که به مدت دو دهه نقش مهمی در مبارزه با اشغالگران آمریکایی و گروه‌های تروریستی تکفیری داعش در عراق داشت، شیخ اکرم الکعبی در واکنش به شهادت این همرزم خود در دلنوشته‌ای آورده است:

ابو تقوی، ای همراه پارسا و فروتن، رفیق ِ خوش خُلق، مرد آگاه و مخلص و وفادار. ای فرمانده مجاهد، هیچ رثایی در سوگ تو، حقت را ادا نخواهد کرد. عزیز قلب ما.. از دیرباز نور شهادت در چهره‌ات هویدا بود؛ نوری که پرتوی از نماز شب‌ و راز و نیاز تو با معبودت بود در حالی که مردم خواب بودند.

اینک تو به آرزوی همیشگی‌ات نائل شدی و با رفیق خوش‌غیرتت ابوسجاد به شهادت رسیدی و برای همیشه با عزیزانت وداع گفتی.

همرزم عزیز، خلأ ناشی از فقدان تو آنقدر وسیع است که جز با ملاقات نزد خداوند متعال جبران نخواهد شد. اینک که تصمیم به رفتن گرفتی، شهادت بده که ما صبر پیشه خواهیم کرد و در انتظار خواهیم ماند و خواهیم گفت: «اللّهمّ إن کان هذا یرضیک فخذ حتّی ترضی، اللهم تقبّل منا هذا القربان» این قربانی را از ما بپذیر.

این سبک‌بالی و این درجات رفیع گوارایت باد، خوشا به سعادتت که امروز شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس با محاسن آغشته به خون به استقبالت خواهند شتافت. تو چهار سال درفقدان این دو گریستی، پس امروز بگذار خون تو با خون آنان آغشته شود و تکه‌های پیکرت با پاره‌های تنشان درآمیزد.

با تو عهد و میثاق می‌بندم که به‌گونه‌ای جلوی اشک‌هایم را بگیرم تا بدل به آتشی برافروخته در جانم شود و جام خشم را بر سر اشغالگران خائن بکوبم و شراره‌های انتقام را بر آنها نازل کنم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha