یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
بازدید امام جمعه آبادان از خطوط مرزی آبادان

حوزه / امام جمعه شهرستان آبادان وجه تمایز نیروهای مسلح ایران اسلامی با سایر نیروهای مسلح دنیا را معنویت، اعتقاد و ایمان دانست و گفت: تنها سلاح پیروزی رزمندگان اسلام همین ایمان به خدای تبارک و تأسی از معصومین(ع) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی امام جمعه شهرستان آبادان ضمن بازدید از نوار مرزی آبادان، در جمع رزمندگان تیپ زرهی حضرت حجت (عج) نیروی زمینی سپاه پاسداران به سخنرانی پرداخت.

امام جمعه شهرستان آبادان با تبریک میلاد حضرت زهرا(س) و گرامیداشت سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و با عرض تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در شهرستان کرمان، اظهار داشت: ما ملت ایران از مرگ نمی‌ترسیم و شهادت در راه خدا را افتخار برای خود می‌دانیم و پای آرمان‌های انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران تا آخر ایستاده‌ایم.

وی افزود: نقطه قوت رهبرمعظم انقلاب، شما رزمندگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستید و فرمایشات فرمانده کل قوا برگرفته از اعتقاد و اقتدار و آمادگی شما نیروهای مسلح است.

وی تصریح کرد: در هر تهدید و فتنه‌ای که دشمنان در این کشور به پا می‌کنند، استکبار جهانی به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم نقش آفرینی می‌کند.

حجت الاسلام غبیشاوی گفت: اعتقاد به شهید و شهادت در بین مردم ایران به‌ویژه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موج می‌زند و این نشأت گرفته از روحیه شهادت طلبی رزمندگان وملت ایران دارد.

پیش از حجت الاسلام غبیشاوی امام جمعه شهرستان آبادان، حجت الاسلام سید عبدالطیف طباطبایی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در تیپ زرهی حضرت حجت (عج)، به بیان گزارشی از برنامه‌های اعتقادی معنوی در نوار مرزی پرداخت و اظهار کرد: رزمندگان این تیپ افتخار امنیت پایدار خط مرزی را بر عهده دارند و به خود افتخار می‌کنیم که خدمتگزار مردم در راستای تأمین امنیت در نوار مرزی می‌باشیم تا مردم با آرامش و امنیت کامل به زندگی روزمره خود مشغول شوند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در تیپ زرهی حضرت حجت (عج)، معنویت را یکی از بهترین ابزار رزمندگان اسلام برای رسیدن به هدف عالی دانست و خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند قوام و شخصیت سپاه به معنویت این نهاد انقلابی بستگی دارد.

وی وجه تمایز نیروهای مسلح ایران اسلامی با سایر نیروهای مسلح دنیا را معنویت، اعتقاد و ایمان دانست و یادآور شد: تنها سلاح پیروزی رزمندگان اسلام همین ایمان به خدای تبارک و تأسی از معصومین(ع) است.

حجت الاسلام طباطبایی، با اشاره به اینکه شقی‌ترین افراد امروز دستشان به خون پاک مردم بی‌گناه و بی‌دفاع در استان کرمان آغشته شده است، تأکید کرد: دشمنان بدانند با این اقدامات تروریستی کوچک‌ترین خللی در عزم و اراده مردم در دفاع از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وارد نمی‌شود.

وی تصریح کرد: این ملت همان ملت امام حسین(ع) است که سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تأکید می‌کرد"و این را بدانند همانطوریکه امام راحل(ره) فرمودند، این انقلاب باید زنده بماند، این نهضت باید زنده بماند و زنده ماندنش به این خونریزی‌هاست، بریزید خون‌ها را، زندگی ما دوام پیدا می‌کند، بکشید ما را ملت ما بیدارتر می‌شود، ما از مرگ نمی‌ترسیم و مرگ در راه خدا اشرف مرگ‌هاست".

در این بازدید سرهنگ پاسدار جواد شمسی فرمانده تیپ زرهی حضرت حجت(عج) و سرهنگ پاسدار شاپور احمدی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج آبادان و هیئت رئیسه این تیپ نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha