سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت‌الاسلام سالاری / سیریک

حوزه / امام جمعه سیریک عنوان کرد: اصل کشور به انتخابات بستگی دارد و تحریم کنندگان داخلی انتخابات به زعم باطل خود دنبال تغییر انقلاب و نظام هستند اما اشتباه محض می کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام محسن سالاری امام جمعه شهرستان سیریک امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان، ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی در کرمان که باعث شهادت جمعی از هموطنانمان شد، اظهار کرد: دشمنان بدانند مکتب حاج سلیمانی خاموش شدنی نیست.

وی افزود: این حرکت در ایام شهادت حاج قاسم و ایام انتخابات بود و دشمن به دنبال نا امن سازی ست و اما با هوشمندی نیروهای امنیتی روزانه این اقدامات خنثی می شود .

خطیب جمعه سیریک گفت : در ایران به برکت سربازان گمنام امام زمان ما امن هستیم ولی امنیتی نه و برای این امنیت پایدار جوانانی زیادی را تقدیم کرده ایم.

حجت‌الاسلام سالاری ادامه داد: در قیام ۱۹ دی مردم آنچنان به خیابان ریختند که طلیعه انقلاب آغاز شد و ماهیت نظام شاه را رونمایی کرد.

وی گفت : سردار سلیمانی به ما آموخته است گاهی فرصتی که در بحران ها است اوقات دیگر نیست نمونه اش عملیات کربلای ۵ که نشان می‌دهد هرچه اتصال به خدا و ائمه اطهار داشته باشیم پیروز خواهیم شد.

مشارکت حداکثری در انتخابات وظیفه ماست

امام جمعه سیریک عنوان کرد: اصل کشور به انتخابات بستگی دارد و تحریم کنندگان داخلی انتخابات به زعم باطل خود دنبال تغییر انقلاب و نظام هستند اما اشتباه محض می کنند.

حجت‌الاسلام سالاری ابراز داشت : دقیقا راه برطرف کردن مشکلات حضور پرشور در انتخابات است.

وی خاطرنشان کرد: در آستانه هجدهمین رزمایش پیامبر اعظم نیروی دریایی سپاه هستیم که در بخشی از آن شامل بیمارستان صحرایی در اداره راهداری شهرستان سیریک هستیم .

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha