چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
حجت‌الاسلام عبادی زاده

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده گفت : طراح و برنامه ریز حادثه تروریستی کرمان صهیونیست ها هستند چون که از مقاومت سیلی سختی خوردند و با این قبیل کارهای ددمنشانه به دنبال تسلی خاطر و اینگونه از بی گناه انتقام می گیرند .

به گزارش خبرگزاری حوزه هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان بندرعباس اظهار داشت : مصیبت سخت و جانکاه حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان را به مردم شریف ایران اسلامی تسلیت عرض می نمایم .

وی افزود: کشتن مردم بی گناه اوج قساوت قلب و ناجوانمردی است که از انسان های کنج اندیش مانند صهیونیست ها و اربابانشان بر می آید و به مردم آدرس غلط داعش را ندهند پشت پرده این ماجرا آمریکا و اسرائیل است .

خطیب جمعه بندرعباس ادامه داد : طراحی و برنامه ریزی این کارها صهیونیست ها هستند چون که از مقاومت سیلی سختی خوردند و با این قبیل کارهای ددمنشانه به دنبال تسلی خاطر و اینگونه از بی گناه انتقام می گیرند .

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده عنوان کرد : قدرت شما در غزه کشتن کودکان و زنان بی گناه است و در میدان مبارزه در گل گیر کردید و جنس شما از ناپاکی است.

وی همچنین اظهار کرد: توطئه کشف حجاب که بنیان آن از حکومت نظامی و چماق به دست رضاخان آغاز شد که چادر را از سر زن ایرانی بیرون آوردند یک توطئه انکلیسی است که در زمان قاجاریه علمای نگذاشتن .

امام جمعه شهرستان بندرعباس ادامه داد: امروز تقابل اسلام و غرب وجود دارد و آنها در گفت‌وگو با ما توان ندارد و با برنامه ریزی به دنبال فساد جوامع اسلامی هستند .

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده ابراز داشت : امروز غرب در لجنزار روسپیگری ، سقط جنین، فروپاشی اخلاقی ، تک والدینی ، غرق شده و لذت گرایی دنیای غرب را با این وضعیت اسفناک رسانده است .

وی افزود : دشمن برای زدودن هویت اسلامی گام به گام حرکت می کند و نقشه های متنوع و فریب دهنده ای را برای دختران معصوم و زنان ما را تدارک دیده است .

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت : تلاش دشمن پایین آوردن مشارکت مردم در انتخابات است که مردم را مایوس کند و کلید واژه هایی مانند تحریم انتخابات را کلید زده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده ابراز داشت: دلخوری مردم از برخی از مسئولان ، القای نظامند انتخابات ، متصل کردن رای مردم به کلیت نظام، ایجاد نا امنی اقتصادی و اجتماعی و نظر سازی ها و افترا به نهادهای انقلابی از نقشه های دشمن در طول این ایام است .

وی همچنین تصریح کرد : با انتخابات قدرت نظام جمهوری اسلامی بیشتر می شود و در عرصه دیپلماسی نیز حرف های بسیار برای گفتن خواهد داشت .

امام جمعه شهرستان بندرعباس گفت : یکی از مشکلات که در استان و بویژه شهرستان پارسیان وجود زمین های موات است که بسیار از شهروندان هرمزگانی را درگیر کرده و دولت و قوه قضاییه و نمایندگان به دنبال راه حل باشند .

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده ادامه داد: مهاجرت برخی از خانواده ها از عسلویه به پارسیان بخاطر آلودگی هوا و خیل عظیمی از وجود اتباع وضعیت مدارس پارسیان را اسفناک و بحران آفرین کرده است .

وی خاطرنشان کرد: طولانی بودن جاده پارسیان و نبود جاده مطلوب برای رفت و آمد میل مدیران و دستگاه های اجرایی برای سفر به پارسیان را کاهش داده که باید چاره اندیشی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha