سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 21, 2024
اتت

حوزه /آیین «از قدمگاه تا قتلگاه» در کاشان همزمان با بیست و هفتم جمادی الثانی برابر با ۲٠ دی ماه که سالروز شهادت سلطان علی بن امام محمد باقر(ع) می‌باشد، برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، آیین «از قدمگاه تا قتلگاه» در کاشان همزمان با بیست و هفتم جمادی الثانی برابر با ۲٠ دی ماه که سالروز شهادت سلطان علی بن امام محمد باقر(ع) می‌باشد، برگزار خواهد شد.

محمد علی فرجی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان با اعلام این خبر، اظهار داشت: این برنامه با هدف افزایش معرفت و آشنایی بیشتر دانش‌آموزان کاشانی با شخصیت برجسته حضرت سلطان علی بن امام محمد باقر(ع) به‌عنوان نخستین سفیر ولایت در ایران و ولی نعمت مردم کاشان برگزار می‌شود.

فرجی، ترویج آموزه‌های فرهنگ شیعی، یادآوری رشادت‌ها و جوانمردی‌های نخستین سفیر و شهید اهل بیت(ع) در ایران را از جمله اهداف برگزاری این رویداد ذکر کرد و گفت: با همکاری ستاد برگزاری مراسم سنتی مذهبی قالی‌شویان، اداره آموزش و پرورش، آیین تجدید میثاق با نخستین سفیر ولایت برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: سخنرانی ویژه گروه کودک و نوجوان، سرود، پرده‌خوانی، دکلمه‌ خوانی، تجلیل از خادمین بارگاه حضرت سلطانعلی، برپایی موکب پذیرایی از بخش‌های شاخص این برنامه است که در راستای تبیین فضائل و خدمات حضرت سلطانعلی بن محمد باقر(ع) در روزهای ۱۸، ۱۹ و ۲۰ دی ماه در مسجد سجادیه راوند، مسجد جامع و سالن ورزشی شهید اردهال فین بزرگ کاشان برگزار می‌شود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha