شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
جهیزیه

حوزه/ مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از پرداخت ۱۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان کمک هزینه ازدواج و جهیزیه به عروس و دامادان تحت حمایت کمیته امداد در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، عباس روشن، مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از پرداخت ۱۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان کمک هزینه ازدواج و جهیزیه به نوعروسان و دامادهای تحت حمایت کمیته امداد در سال جاری خبر داد و گفت: یکی از محورهای اصلی که کمیته امداد به منظور تثبیت زندگی زناشویی دنبال می کند خدمات ازدواج از جمله کمک هزینه جهیزیه به نوعروسان و هدیه ازدواج به فرزندان پسر،تحت حمایت است.

وی در ادامه افزود: ترویج ازدواج بهنگام، آگاهانه و آسان بین جوانان و زنان سرپرست خانوار، تحکیم بنیان خانواده و پیشگیری از شیوع آسیب‌های فردی اجتماعی از قبیل طلاق، اعتیاد، بزهکاری، تأمین بسترهای توانمندی، آسایش و سلامت کانون خانواده و حفظ و تقویت پایه‌های حمایتی به واسطه خروج زوج‌های جوان از شمول پوشش خدمات مستمر از جمله اهداف و رویکردهای امر ازدواج است.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر اظهار کرد: در همین راستا، در سال جاری تعداد ۴۸۰ سری جهیزیه جمعا به ارزش ۱۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان جهت تأمین کمک هزینه و جهیزیه نوعروسان در بین جوانان تحت حمایت این نهاد با رویکرد تحکیم و تقویت بنیان خانواده توزیع شده است.

روشن خاطرنشان کرد: بخشی از این جهیزیه ها با همکاری و همیاری خیران، نیکوکاران و سازمان بسیج سازندگی استان تحویل زوجین معزز تحت حمایت شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha