یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیت‌ الله سید احمد علم‌ الهدی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: در مسئله افزایش مشارکت آگاه باشید که مردم خودشان از این میراث ارزشمند محافظت می‌کنند، شما فقط زمینه تسهیل مشارکت و تکریم بیش از پیش رأی‎دهندگان را فراهم کنید.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، آیت‌ الله سید احمد علم‌ الهدی، در دیدار اعضای ستاد انتخابات شهرستان مشهد که به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، با تأکید بر ضرورت افزایش شعب اخذ رأی، صندوق‎های سیار و توجیه دست‌اندرکاران اجرایی برای تکریم هرچه بیشتر رأی‌دهندگان اظهار کرد: نباید شرکت در انتخابات و فرآیند اخذ رأی برای مردم فرسایشی شود.

وی افزود: اینکه رأی‎دهندگان بخواهند معطل رسیدن تعرفه بمانند، شعب دیرتر از زمان مقرر آغاز به کار کنند یا رأی‎گیری را زودتر به پایان برسانند، اینها هیچکدام زیبنده این ملت مجاهد و عزیز نیست.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: در مسئله افزایش مشارکت اولاً اینکه آگاه باشید این مردم خودشان پاسدار نعمت انقلاب و نظامشان هستند. خون مطهر همه شهدا و به‌خصوص عزیزان شهید حادثه کرمان، ملت را بیدارتر از همیشه کرده اما با این حال، شما نیز از همه ظرفیت‌های موجود در استان اعم از مساجد، رسانه‎ها و فضای نخبگانی حوزه و دانشگاه استفاده کنید تا ضرورت مشارکت برای اقشار مختلف مردم تبیین شود. مردم خودشان از این میراث ارزشمند محافظت می‌کنند، شما فقط زمینه تسهیل مشارکت و تکریم بیش از پیش رأی‎دهندگان را فراهم کنید.

اجرای انتخابات کاملاً مردمی است

محسن داوری فرماندار مشهد نیز در ابتدای این دیدار ضمن ارائه گزارشی از برنامه‎ریزی‎های ویژه برای برگزاری امن و باشکوه انتخابات امسال گفت: برای انتخابات ۱۱ اسفند، تدابیر ویژه‌ای اندیشیده شده است. افزایش تعداد و پراکندگی یکنواخت شعب اخذ رأی، افزایش تعداد صندوق‎های سیار و منطقه‎بندی شهرستان برای مدیریت میدانی دقیق از جمله این تدابیر است و به‌طور کلی، هزار و ۷۸۴ شعبه اخذ رأی برای بخش مرکزی و کلان‌شهر مشهد و ۵۰ شعبه نیز برای شهرستان کلات آماده شده که نسبت به انتخابات قبل، ۲۶۴ شعبه افزایش یافته است.

وی افزود: یکی از مزیت‌های انتخابات امسال در شهرستان مشهد آن است که در آن حداکثر مشارکت اجرایی برای مردم حاصل شده است. برای نخستین بار، کمیته ویژه‌ای با حضور داوطلبان مردمی برای نظارت بر ارکان مختلف اجرایی در ستاد تشکیل شده و همه‌چیز برای ارتقای مشارکت، مردمی‎سازی مضاعف و برگزاری پرشور و امن انتخابات فراهم شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha