پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
بسیج

حوزه/ بیمارستان صحرایی با همکاری بسیج جامعه پزشکی لرستان و دانشگاه علوم‌ پزشکی این استان در دهستان تشکن شهرستان چگنی برپا شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، سردار نعمت الله باقری،فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان امروز در حاشیه برپایی بیمارستان صحرایی در چگنی لرستان در جمع خبرنگاران گفت:به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، بیمارستان صحرایی یک روزه با همکاری بسیج جامعه پزشکی استان لرستان و دانشگاه علوم‌ پزشکی این استان در دهستان تشکن شهرستان چگنی برپا شد.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون این پنجمین بیمارستان صحرایی در روستاها و مناطق محروم لرستان است،خدمت صادقانه و تلاش شبانه روزی به مردم و مناطق محروم را از اولویت‌های سپاه عنوان کرد و افزود: بسیج جامعه پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی استان با راه‌اندازی بیمارستان صحرایی به مردم منطقه تشکن شهرستان چگنی خدمات رایگان پزشکی در حوزه های گوناگون ارائه کردند.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان همچنین به نمایشگاه دستاوردهای زنان روستایی در منطقه اشاره کرد و خاطر نشان کرد: در این منطقه با کمک بسیج سازندگی و دریافت تسهیلات برای ۵۰ نفر شغل پایدار ایجادشده است.

بهرام دلفان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان هم گفت:با برپایی این بیمارستان ۲۰ تیم پزشکی فوق تخصصی، پنج پزشک عمومی و دندانپزشکی به پنج هزار نفر از مردم منطقه ی تشکن شهرستان چگنی خدمات رایگان دندانپزشکی،بینایی سنجی،پاراکلینیکی،مامایی،تغذیه، روانشناسی و مشاوره جوانی جمعیت ارائه شد.

در جوار این بیمارستان یک روزه صحرایی برنامه های متنوعی از جمله اهدای خون، نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، غرفه های فرهنگی و پخت هزار و ۳۰۰ غذای گرم برای توزیع در روستاهای هم جوار این منطقه توزیع شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha