یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
امام جمعه کنگان

حوزه/ امام جمعه کنگان بر ضرورت توجه بیشتر به حوزه فرهنگ در دانشگاه اشاره کرد و گفت: باید با برنامه های منسجم و هدفمند نسبت به شناسایی نسل جوان با مبانی انقلاب و دین اقدام نمود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمود محمودی امام جمعه کنگان شامگاه یکشنبه در دیدار رئیس دانشگاه پیام نور استان بوشهر و شهرستان کنگان با اظهار خرسندی از دیدار با مجموعه‌های علمی و پژوهشی اظهار داشت: استان بوشهر از نظر علمی و پژوهشی دارای بزرگان فراوانی، خصوصا در عرصه علوم انسانی است و این یکی از ویژگی‌های استان ولایتمدار بوشهر است.

وی با اشاره به اینکه غالب رشته‌های دانشگاه پیام، رشته‌های علوم انسانی است، گفت: علوم انسانی دارای اهمیت فراوانی است که نیازمند تحول است و این تحول نیز به سادگی رخ نمی‌دهد.

حجت الاسلام محمودی با بیان اینکه متاسفانه گاهی از موارد علوم انسانی در جامعه کم اهمیت جلوه داده می‌شود، یادآور شد: علوم انسانی مبدأ تحولات پیچیده است و حتی تعریف نوع تمدن و کیفیت تمدنی که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است و زیربنای آن، در علوم انسانی محقق می‌شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کنگان بر ضرورت توجه بیشتر به حوزه فرهنگ در دانشگاه اشاره کرد و گفت: باید با برنامه های منسجم و هدفمند نسبت به آشنایی نسل جوان با مبانی انقلاب و دین اقدام نمود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha