دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
صفایی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری گفت: پیشنهاد دادیم یک روز به عنوان روز ستایشگری، مدح و مرثیه استان بوشهر در روز درگذشت ناخدا عباس دریانورد نامیده شود و در حال آماده‌سازی مقدمات قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر امروز در حاشیه برنامه نقش نوای آئینی در ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: تاریخ مدح و مرثیه جهان اسلام و تشیع به خصوص در ایران و در استان بوشهر فوق العاده مهم، پرجاذبه و تآثیرگذار بوده است.

وی افزود: همه مردم ایران و استان بوشهر در دوران زندگی خود یکی از خاطرات زیبایشان را در فضای مدح و مرثیه و دوران سوگواری‌ها تجربه کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: مدح و مرثیه استان بوشهر هم در مدل و هم در محتوا فوق‌العاده و منحصر به فرد بوده و سبک بسیار غنی محتوایی و مدل اجرایی بسیار پر جاذبه‌ای دارد.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری عنوان کرد: پیشنهاد دادیم یک روز به عنوان روز ستایشگری، مدح و مرثیه استان بوشهر در روز درگذشت ناخدا عباس دریانورد نامیده شود و در حال آماده‌سازی مقدمات قرار دارد.

وی ادامه داد: در این روز از پیشکسوتانی که در میان ما نیستند و بزرگانی که در قید حیات هستند تجلیل می‌شود تا آغازی برای احیاء این منظومه پرشکوه، مؤثر و مانا شود.

پایان پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha