دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر /گفت‌وگوی خبرنگار حوزه با مسئولین غرفه‌های نمایشگاه کتاب و دستاوردهای علمی مراکز پژوهشی حوزوی در روز سوم

حوزه/ بیش از ۱۲۰۰عنوان کتاب در موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) چه در تهران و چه در قم منتشر شده است، آثار حوزوی امام خمینی ره بیشتر در قم منتشر شده است.

مجید استادی مسئول غرفه موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در حاشیه نمایشگاه کتاب و دستاوردهای علمی مراکز پژوهشی حوزوی در مجتمع امام خمینی(ره) قم گفت: مؤسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام(س) در طول سال های گذشته کوشیده تا در کنار نهادها و مراکز فرهنگی و رسانه های متعهد، از پیوند عمیق مردم و بویژه نسل جوان با آثار و رهنمودهای حضرت امام پاسداری کند و با تنظیم و انتشار صدها هزار نسخه از آثار امام و دیگر فعالیت های متنوع خویش در عینیت بخشیدن به حضور نیرومند رهنمودها و رفتار و منش حضرت امام در متن جامعه اسلامی در داخل و خارج کشور گام های مؤثری بردارد.

وی افزود: در دهه اخیر روی کلیه مجموعه آثار حضرت امام(ره) تحقیق و ویرایش مجددی انجام شد که کلیه آثار را به صورت یک مجموعه ۵۰ جلدی تحت عنوان موسوعه حضرت امام خمینی(ره) چاپ شود و در کنار این هم یک کار دائره المعارفی نیز انجام شده که در ده جلد با بیش از هزار مدخل دانشنامه ای مقاله نوشته شده است.

مسئول غرفه موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) خاطرنشان ساخت: کتاب صحیفه امام خمینی(ره) توسط این مرکز به سه زبان عربی, انگلیسی و اردو نیز ترجمه شده است.

استادی گفت: بیش از ۱۲۰۰عنوان کتاب در این موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) چه در تهران و چه در قم منتشر شده است؛ آثار حوزوی بیشتر در قم منتشر شده است.

وی گفت: امکان اجرای آنلاین مجموعه آثار امام خمینی(ره) به ضمیمه آثار شهید سید مصطفی خمینی و مجموعه تبیان از طریق سامانۀ پیشخوان برخط نرم‌افزارهای نور (ابر نور) نیز فراهم شده است که در این نرم افزار مجموعه ۵۱ جلدی از آثار موضوعی انتشار یافته از سوی مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) با عنوان «تبیان» که به ارائه اندیشه‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی در موضوعاتی مانند قرآن، عقاید و معارف، اجتماعی و فرهنگی، اخلاق و عرفان و ... پرداخته، در این مجموعه عرضه می‌شود.

انتهای پام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha