دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین حبیبی تبار

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حبیبی تبار گفت: طلاب در کنار تحصیل از امر پژوهش غافل نباشند، چرا که این کار باعث تقویت آنان می شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین حبیبی تبار مدیر مرکز تخصصی کلام مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) با حضور در غرفه مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه در نمایشگاه دستاوردهای علمی مراکز پژوهشی حوزوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، گفت: فضای بسیار خوبی بر نمایشگاه حکمفرماست و به سهم خودم از معاونت پژوهشی حوزه بابت ایجاد چنین نمایشگاه باشکوهی تشکر می کنم.

وی با بیان اهمیت نقش رسانه در انعکاس فعالیت ها و دستاوردهای پژوهشی افزود: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی نیازمند کارهای زیادی در عرصه پژوهش است و رسانه در این میان نقش بسیار مهمی می تواند ایفا کند.

مدیر مرکز تخصصی کلام مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) خاطرنشان کرد: رسانه می تواند نیازهای جامعه و نظام اسلامی را رصد کرده و آن را به پژوهشگران منتقل کند و از طرفی هم آثار مفیدی که چاپ و عرضه می شود را به جامعه علمی، نخبگانی و حتی عموم مردم معرفی کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حبیبی تبار در توصیه هایی به عموم طلاب و فضلای حوزه در امر پژوهش و لزوم آموختن مهارت های پژوهشی خاطرنشان کرد: همه طلاب و فضلایی که مشغول تحصیل هستند باید به امر تحقیق و پژوهش نیز اهتمام داشته باشند و لازم است از ابتدای طلبگی تحقیق و پژوهش را شروع کنند و برای این کار باید مهارت های پژوهشی را فرا بگیرند.

وی ابراز کرد: طلاب در کنار تحصیل از امر پژوهش غافل نباشند، چرا که این کار باعث تقویت آنان می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha