سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
صفایی بوشهری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: آمریکا در این حرکت یکی از بزرگ‌ترین اشتباه‌های تاریخی را انجام داد که کشورهایی مانند انگلیس، کانادا، استرالیا و بحرین نیز در این جنایت سهیم شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری امام جمعه بوشهر ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه با محکوم کردن حمله شب گذشته به یمن، اظهار داشت: آمریکا و انگلیس همراه با چند کشور اقماری حمله دریایی و هوایی به یمن کردند که این کاری بسیار خطرناک و همراه با التهاب جدید جنگی در منطقه بود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر افزود: آمریکا در این حرکت یکی از بزرگ‌ترین اشتباه‌های تاریخی را انجام داد که کشورهایی مانند انگلیس، کانادا، استرالیا و بحرین نیز در این جنایت سهیم شدند.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری یادآور شد: امروز روزی است که تفنگداران منطقه دوم دریایی سپاه نیروهای آمریکایی در خلیج فارس گرفتار شدند و آمریکا و انگلیس بدانند این حمله آنها بی پاسخ نخواهد ماند و خود یمن درسی تاریخی و ماندگار به آنان خواهد داد.

امام جمعه بوشهر با قدردانی از ریاست سازمان ثبت اسناد کشور و مجموعه قضایی استان که با صدور سند زمین برخی از شهرهای استان مانند عسلویه و آبپخش کاری بزرگ برای استان انجام دادند، عنوان کرد: امید است این رویه برای سایر مناطق استان و بویژه شهرهای بوشهر و خارگ نیز محقق شود.

وی خاطرنشان کرد: گروه‌های جهادی در کشور و استان بوشهر جوانانی پاک، انقلابی، مومن، دلسوز و یک نعمت از ناحیه خداوند به جامعه است که باید تجلیل شوند زیرا در فضای ملی و استان خدماتی بسیار شایسته و ارزنده دارند.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری همچنین با بزرگداشت شهادت امام هادی (ع) عنوان کرد: نظام وکالت و نمایندگی از جانب این بزرگوار ایجاد شده و با نقش آفرینی خود نگذاشت تحریف و انحراف دامنه اسلام را بگیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha