یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مغیثی

حوزه / حجت الاسلام مغیثی با تأکید بر اینکه یمن دست از مقاومت نمی‌کشد، گفت: این حملات آمریکا خللی در اراده مردم قهرمان یمن ایجاد نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام‌ عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه، با تأکید بر اینکه مبارزه با ظلم و ظالم دستور قرآن است، اظهار داشت: مسلمانان مظلوم فلسطین به دلیل ستم رژیم صهیونیستی عملیات طوفان الاقصی را انجام دادند.

وی افزود: آمریکا در حمایت از صهیونیست‌های جنایتکار هرکاری توانست انجام داد اما این بار پس از آنکه دید مقاومت در منطقه چه بلایی سر صهیونیست‌ها آورده و آن‌ها را در موضع ضعف قرار داده، این بار به یمن حمله کرد.

حجت الاسلام مغیثی با تأکید بر اینکه یمن دست از مقاومت نمی‌کشد، گفت: این حملات آمریکا خللی در اراده مردم قهرمان یمن ایجاد نخواهد کرد.

وی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و یادآور شد: مهمترین راهبرد حضرت امام(ره) در انقلاب اسلامی، مشارکت دادن مردم در صحنه‌ها بود.

امام جمعه نهاوند، با بیان اینکه رمز پیروزی و تداوم حرکت انقلاب اسلامی، حضور مردم در عرصه‌ها و اعتقاد مردم به ولایت فقیه است، خاطرنشان کرد: در پشت همه جنگ‌ها و جنایت‌هایی که در دنیا اتفاق افتاده آمریکا و صهیونیست‌ها حضور دارند.

وی با تأکید بر اینکه شرکت حداکثری در انتخابات، هر خطری را از کشور دور می‌کند، ابراز کرد: دشمنان درصدد ناامیدی و مأیوس کردن مردم هستند.

حجت الاسلام مغیثی، با اشاره به اینکه باید با فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان مقابله کنیم، یادآور شد: دشمنان با جنگ روانی می‌خواهند ما را دلسرد کنند.

وی با بیان اینکه دشمن تلاش می‌کند تا مردم را از شرکت در انتخابات مأیوس کند، گفت: حضور پرشور مردم نقشه‌های آنها را خنثی می‌کند.

امام جمعه نهاوند با تأکید بر اینکه در تبلیغات انتخاباتی از تخریب که خلاف شرع است باید پرهیز شود، تصریح کرد: نباید با دروغ و تهمت و شایعه در فضای مجازی و حقیقی با آبروی افراد بازی شود.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha