یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
ب

حوزه/ مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی گفت: امروز امت اسلامی خانواده پیغمبر (ص) هستند و در این خانه باید حریم ایشان حفظ شود، امروز شیعیان در لبنان، یمن، سوریه و … با کفر می‌جنگند و به کمک مسلمانان شتافته‌اند

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام محمدتقی سیفایی، مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی امروز در نشست با بانوان فعال فرهنگی استان هرمزگان اظهار داشت: امام راحل گروهی و حزب تشکیل نداد، اما در عرصه انقلاب اسلامی، پرچمی برافراشت و افراد گرد آن آمدند و از هواداران امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی ایران شدند.

وی افزود: اولین درسی که امام راحل به همگان آموخت این بود که نگاه به انقلاب اسلامی را از چهار دیواری به سمت و سوی جهان سوق دهیم.

حجت‌الاسلام سیفایی گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین درحال حاضر، شیعه در عالم نه تنها یک فرقه نیست بلکه پدری می‌کند و حافظ دینداری کل امت اسلامی است.

وی از زنان فلسطینی به عنوان نماد مقاومت یاد کرد و بیان داشت: اینان از زمان شروع عملیات طوفان الأقصی تاکنون، هرگز ابراز خستگی و یاس و ناامیدی نکرده و نخواهند کرد.

مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: امروز امت اسلامی خانواده پیغمبر (ص) هستند و در این خانه باید حریم ایشان حفظ شود، امروز شیعیان در لبنان، یمن، سوریه و … با کفر می‌جنگند و به کمک مسلمانان شتافته‌اند.

حجت الاسلام سیفایی با تأکید بر یافتن راهکار جهت رفع مشکلات اقتصادی در جامعه گفت: برای ما، پیروان شیعه و اهل سنت یکسان هستند و هر کدام با مشکل مواجه شوند، تحت تأثیر قرار می‌گیریم.

وی تأکید کرد: پیروان دو مذهب شیعه و اهل سنت می‌بایست ارتباط تنگاتنگی با همدیگر برقرار کنند و در حفظ این رابطه بکوشند چراکه دشمن از فاصله بین این دو مذهب، به نفع خود بهره می‌برد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha