یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سید هاشم موسوی

حوزه / حجت الاسلام موسوی، با بیان اینکه در پشت صحنه بمباران برخی از شهرهای یمن توسط آمریکا و انگلیس، شاهد خیانت برخی کشورهای عربی هستیم، گفت: این کشورها آسمان کشورشان را در اختیار متجاوزان برای حمله به یمن قرار داده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام سید هاشم موسوی امام جمعه موقت همدان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه همدان، که در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد، با دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوا، با تأکید بر لزوم برگزاری انتخاباتی پر شور، اظهار داشت: همه افراد موثر باید از ظرفیت‌های موجود برای حضور و شرکت مردم در انتخابات استفاده کنند.

وی با محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها در غزه، یادآور شد: امروز نه تنها انسان‌های مومن که دل‌های همه آزادگان جهان از جنایات در فلسطین و غزه جریحه دار شده است.

امام جمعه موقت همدان، افزود: اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند "فلسطین پیروز است"، یعنی خداوند دست این ملت را گرفته و ما نیز به وعده الهی امیدواریم.

وی با اشاره به اینکه امروز یک گروه کوچک شبه نظامی تمام مستکبران جهان را زمین گیر کرده است، اظهار کرد: امروز خفت، ذلت، شرمندگی و شکست همیشگی برای رژیم صهیونیستی و اربابان او در تاریخ ماندگار شده است.

حجت الاسلام موسوی، با بیان اینکه در پشت صحنه بمباران برخی از شهرهای یمن توسط آمریکا و انگلیس، شاهد خیانت برخی کشورهای عربی هستیم، گفت: این کشورها آسمان کشورشان را در اختیار متجاوزان برای حمله به یمن قرار داده‌اند.

وی تأکید کرد: کشورهای متجاوز و حامیان آنها باید منتظر سرنوشت شومی باشند.

امام جمعه موقت همدان، با انتقاد از عملکرد سازمان ملل و نهادهای حقوق بشر در رابطه با جنایات در یمن و فلسطین، ابراز کرد: اگر کشورهای اسلامی منطبق با فرموده رهبر معظم انقلاب رابطه خود با اسرائیل را قطع و از داد و ستد با آن پرهیز می‌کردند، رژیم صهیونیستی در یک ماه نخست جنگ سرنگون می‌شد.

وی با بیان اینکه دشمنان با ۴۴ سال طراحی نقشه‌های شیطانی برای ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی اما تا به حال به اهداف خود نرسیده‌اند، یادآور شد: در آخرین اقدام تروریستی دشمن شاهد شهادت جمعی از هموطنانمان در کرمان بودیم.

حجت الاسلام موسوی، ابراز کرد: مسئولان و متولیان، بر اساس فرموده رهبر معظم انقلاب، عاملان ترور این افراد بی‌گناه را باید به سزای عمل ننگین خود برسانند.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha