شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
یب

حوزه / حجت الاسلام سلیمانی گفت: یمنی ها قصد ناامن کردن دریای سرخ و باب المندب را نداشتند بلکه بارها اعلام کردند کاری به کشتی های کشورهای دیگر را نداریم و فقط کشتی های اسرائیلی را برای حمایت از مردم غزه مورد هدف قرار می دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه آران و بیدگل در مصلای این شهر به حمله سحرگاه امروز آمریکا ،انگلیس، استرالیا، هلند و بحرین به پایگاه های یمن اشاره کرد و اظهار داشت: باعث تاسف است که این کشورها از اعتلافی که قبلا عربستان سعودی با پشتیبانی آمریکا ۸ سال جنگ علیه یمن انجام دادند و شکست خوردند درس عبرت نگرفته اند.

امام جمعه آران و بیدگل با بیان اینکه آمریکا از شکست در طول تاریخ در منطقه باید درس بگیرد خطاب به امریکای جنایتکار یاد آورشد: اگر یمن از شما می ترسید ۸ سال در مقابل شما که پیشرفته ترین سلاح را در اختیار دارید مقاومت نمی کردند و پیروز نمی شدند.

حجت الاسلام سلیمانی با بیان اینکه حمله امروز امریکا دست یمنی ها را برای جنگ مستقیم با امریکا را باز گذاشت خاطرنشان کرد: یمنی ها قصد ناامن کردن دریای سرخ و باب المندب را نداشتند، بلکه بارها اعلام کردند کاری به کشتی های کشورهای دیگر را نداریم و فقط کشتی های اسرائیلی را برای حمایت از مردم غزه مورد هدف قرار می دهیم

امام جمعه آران و بیدگل به جنایت اسرائیل در شهید کردن بیش از ۱۰۰ خبرنگار اشاره کرد و افزود: این رژیم جعلی به خاطر بر ملا نشدن جنایت های فجیع خبرنگاران عزیز و قهرمان را عمدا مورد هدف قرار می دهند.

حجت الاسلام سلیمانی با بیان اینکه کشورهای حامی آمریکا از لیبی در قزافی و صدام در عراق درس بگیرند ادامه داد : هر فرد، کشور و جمعیتی به آمریکای جنایتکار تکیه کرد ضرر کرد و بدبخت شد.

امام جمعه آران و بیدگل با بیان اینکه امریکا و انگلیس هیچ موقع پایبند به عهدشان نبوده و نیستند تصریح کرد: اوکراینی که کلاهک های هسته ای در اختیار داشت در جنگ با روسیه علیرغم اینکه امریکایی ها گفتند کمک می کنیم وقتی جنگ غزه پیش آمد دست از حمایت این کشور برداشتند.

حجت الاسلام سلیمانی به ۲۶ دی ماه سالروز فرار شاه از کشور اشاره کرد و افزود: شاه ملعونی که دست نشانده آمریکا بود وقتی با قیام مردم در۱۵ خرداد روبرو شدند، سفیر امریکا به او گفت باید از کشور ایران بروید و شاه جرأت نداشت حتی بگوید چرا باید بروم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha