چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
مقیمی حاجی

معاون پژوهش حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه دبیرخانه حمایت از پژوهش‌های مورد نیاز نظام تشکیل شده است، گفت: در این دبیرخانه نیازهای جامعه احصا و به پژوهشگاه‌های حوزوی ابلاغ شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم مقیمی‌حاجی عصر امروز در پانزدهمین اجلاسیه سالانه هم‌اندیشی ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش که در سالن جلسات خانه معلم شماره یک قم برگزار شد، اظهار کرد: در کنار نظام تولید، نظام توزیع مناسبی نداریم.

وی با اشاره به اینکه باید برای نظام توزیع فکری داشته باشیم، مطرح کرد: در عرصه تولید، کتاب‌های خوبی تاکنون منتشر شده است ولی نتوانستیم این کتاب‌ها را به درستی توزیع کنیم.

معاون پژوهش حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه دبیرخانه حمایت از پژوهش‌های مورد نیاز نظام تشکیل شده است، عنوان کرد: در این دبیرخانه نیازهای جامعه احصا و به پژوهشگاه‌های حوزوی ابلاغ شده است.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش می‌تواند از این ظرفیت استفاده کند، خاطرنشان کرد: نیازهای آموزش و پرورش می‌تواند در این دبیرخانه ثبت و به پژوهشگاه‌ها ابلاغ شود.

حجت الاسلام والمسلمین مقیمی‌حاجی با بیان اینکه در حال تهیه دفترچه نیازسنجی استان‌ها هستیم، تصریح کرد: نیازهای آموزش و پرورش هر استان می‌تواند در دفترچه نیازسنجی استان وارد شود.

وی با بیان اینکه جغرافیای دینی فرهنگی هر استان طرح دیگری است، یادآور شد: در این طرح نیز ظرفیت‌های مختلف هر استان دسته بندی می‌شود که می‌توانیم از همکاری آموزش و پرورش نیز استفاده کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha