شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت‌الاسلام حاجبی

حوزه / حجت‌الاسلام حاجبی گفت: برای بازگشت مروجان بی حیایی و بی عفتی و کسانی که این همه ابتذال و تبلیغ ناهنجاری کردند فرش قرمز پهن نکنید.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام غلامرضا حاجبی، امام جمعه شهرستان قشم در گفت وگو با اصحاب رسانه اعلام کرد: برای مروجان بی حیایی و بی عفتی و کسانی که این همه ابتذال و تبلیغ ناهنجاری ها برای جوانان کردند فرش قرمز پهن نکنید.

وی افزود: در کوران مبارزه جهل رسانه ای قرار داریم و از آنجایی که در کشور بحث عفاف و حجاب مطرح هست، عجیب است زمزمه هایی از ورود هنرمندان خارج از کشور به ایران توسط وکیل یا وزیری شنیده می شود، بنده نصیحت میکنم دقت کنید، با این حرف ها جامعه متدین و انقلابی و خانواده شهدا از شما ناامید می شوند و دچار نفرین آنها می شوید.

امام جمعه شهرستان قشم ضمن بیان دلایلی اظهار داشت: نخست آیا کسانی که جوانان را به راه ابتذال دعوت کردند و هزاران خیانت فکری و عقیدتی را انجام دادند، اینها هنرمند هستند که شما باز می گویید دعوت کنید به ایران بیایند.

حجت‌الاسلام حاجبی ادامه داد: دوم اینکه از اینها باید پرسید چرا فرار کردند و خارج رفتند که حالا می خواهند برگردند.

وی همچنین اظهار کرد: آیا همین ها ۲۴ ساعت تبلیغ نمی‌کنند که زندگی کردن در ایران مثل جهنم است و مردم گرفتارند، پس روی چه حسابی می خواهند برگردند به جهنمی که خودشان اینگونه تبلیغ می کنند یعنی هدفشان از برگشت چیست؟ که شما به صراحت می گویید می توانند برگردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha