سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
فراخوان دومین دوره‌ جایزه‌ سالانه «گفتمان مهدویت»

حوزه/ مدیر مؤسسه فرهنگی هنری اندیشه و تمدّن شیعه از فراخوان دومین دوره جایزه سالانه «گفتمان مهدویت» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مؤسسه فرهنگی هنری «اندیشه و تمدّن شیعه»، دومین فراخوان جایزه‌ فرهنگی، ادبی، هنری «گفتمان مهدویت» را در نکوداشت مدافع و نویسنده بزرگ عرصه مهدویت آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی قدس سره برگزار می‌کند.

حجت‌الاسلام محسن اکبری شاهرودی مدیر مؤسسه فرهنگی هنری «اندیشه و تمدّن شیعه»، با اشاره به اهتمام حضرت آیت الله صافی گلپایگانی(ره) به گسترش مهدویت، گفت: سال گذشته در آستانه نیمه شعبان و به مناسبت اولین سالگرد ارتحال مرجع ولایی، اوّلین فراخوان جایزه سالانه «گفتمان مهدویت» را اعلام کردیم که الحمدلله با استقبال خوب نویسندگان همراه شد و سه اثر در این فراخوان برگزیده شدند.

وی افزود: با توجه به استقبال از اوّلین فراخوان و همزمان با سالگرد حضرت آیت الله صافی گلپایگانی برآن شدیم تا در دومین سالگرد ارتحال آن فقیه عظیم ‌الشأن دومین فراخوان جایزه سالانه «گفتمان مهدویت» را اعلام کنیم.

مدیر مؤسسه فرهنگی هنری «اندیشه و تمدّن شیعه»، با بیان اینکه سالیانه این جایزه را به صاحبان بهترین آثار مکتوب فرهنگی، ادبی و هنری در زمینه مباحث مهدوی تقدیم خواهیم کرد، افزود: از نویسندگان، پژوهشگران و پدیدآورندگان عزیز دعوت می‌شود تا آثار تولیدی خود را در گروه‌های «پژوهش‌های مهدوی»، «داستان بلند و رمان»، «مجموعه داستان‌ کوتاه»، «مجموعه شعر مهدوی»، «مجموعه آثار مهدوی با محوریت کودکان» و «فیلمنامه بلند و کوتاه» را به دبیرخانه این فراخوان ارسال کنند.

حجت الاسلام اکبری شاهرودی در ادامه بیان کرد: آثار ارسالی باید برای نخستین‌بار در سال 1402 با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تولید شده باشد و در یکی از گروه‌های بالا قرار گیرد. همچنین امکان ارسال آثار در چند بخش وجود دارد.

وی افزود: علاقه‌مندان می‌بایست دو نسخه از آثار تولیدی خود را تا ۳۰ بهمن به دبیرخانه جایزه فرهنگی ادبی هنری «گفتمان مهدویت» به نشانی قم، کدپستی ۳۷۱۵۷۶۵۷۶۶ ارسال کنند تا پس از بررسی آثار ارسالی توسط هیئت داوران، در ایام میلاد مسعود حضرت بقیة الله الأعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف، بهترین آثار انتخاب و اسامی برگزیدگان اعلام شود و از آنها تجلیل گردد.

نویسندگان، پژوهشگران و پدیدآورندگان ارجمند می‌توانند جهت راهنمایی بیشتر و اطلاع از شرائط شرکت در این فراخوان با آی دی @andishetamaddoneshia در پیام رسان ایتا تماس بگیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha