پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
دیدار با مادر شهید محمد معماریان

حوزه/ ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با تبیین سبک زندگی و مشی شهدا امروز جهاد است و مقام این جهادگران کمتر از اجر شهادت نیست.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام حسن هنرمند مدیر کل بنیاد شهید امور ایثارگران استان قم در دیدار با مادر شهید محمد معماریان گفت: امروز در میان قیل و قال رسانه های دشمن و تهاجمات فرهنگ منحط غرب ترویج یاد و نام و راه شهدا رسالتی است سنگین که برکات بسیاری را با خود به همراه دارد.

وی ادامه داد: زنده نگه داشتن یاد و راه شهدا موجب حیات جامعه است، شهید زنده و عند ربهم یرزقون است، جوانان شما به راحتی به این جایگاه نرسیدند آنان شهید زیستند و سپس به مقام والای شهادت رسیدند.

مدیر کل بنیاد شهید امور ایثارگران استان قم اضافه کرد: شهدا از محبوب ترین سرمایه دنیای خویش گذشتند و با خدا معامله کردند و خداوند نامشان و آرمان شان را زنده نگه می دارد.

حجت الاسلام هنرمند تاکید کرد: تکریم و تجلیل از مقام والای شما والدین معظم شهدا که در دامان پاکتان چنین اسماعیل هایی را پرورش دادید و برای احیای ارزشهای اسلامی و انسانی از آنان گذشتید و بر راه آنان پایداری کردید، همان زنده نگه داشتن یاد و راه شهدا است.

در پایان این دیدار حجت الاسلام هنرمند از مقام صبر و ایثار مادر شهید محمد معماریان تجلیل کرد.

گفتنی است، شهید محمد معماریان در سن ۱۶ سالگی در عملیات کربلای ۴ در نهرخین شلمچه به مقام شهادت نایل شد.

بخشی از وصیت نامه شهید:

اگر برای من مجلسی در منزل برقرار نمودید راضی نیستم که خانمی بدون حجاب کامل اسلامی در آن مجلس شرکت کند.

مادر از پروردگار بخواه که به شما استقامت و صبر عنایت فرماید تا بتوانی خودت پیکرم را دفن نمایی و به دست خود امانت الهی را به صاحب اصلی بر گردانی و بگویی که خدایا امانتت را در راه مقدس اسلام به پیشگاهت تقدیم نمودم و خدایا از ما راضی باش و دنبال پیکرم گریه نکن که دشمن اسلام و انقلاب شاد گردد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha