چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
روحانی معلم

حوزه/ مدیر مرکز تربیت‌ معلم مبلغ حوزه‌های علمیه گفت: توانمندسازی طلاب شاغل در آموزش‌وپرورش یکی از اهداف مرکز تربیت‌معلم مبلغ است.

حجت‌الاسلام‌ سید صمد موسوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه،با اشاره به برنامه‌های اجرا شده در مرکز تربیت‌معلم مبلغ حوزه‌های علمیه در نیمه دوم امسال اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از برنامه‌های ما حضور در نمایشگاه دستاوردها و فعالیت‌های مجتمع تبلیغ بود که دهه آخر مهرماه در قم برگزار شد.

بیشتر بخوانید:

ثبت‌نام رشته تربیت مبلغ معلم به‌ صورت نیمه‌حضوری

وی ادامه داد: در این نمایشگاه فعالیت‌های مجتمع آموزشی و ترویجی تبلیغ از بدو تأسیس تا الان به نمایش گذاشته شده بود تا طلاب، اساتید و مسئولان با توانمندی‌های مجتمع تبلیغ آشنا شوند که در این میان استقبال بسیار خوبی از غرفه مرکز تربیت‌معلم مبلغ حوزه‌های علمیه صورت گرفت.

با مرکز تربیت‌معلم مبلغ حوزه‌های علمیه آشنا شوید

وی ابراز داشت: فعالیت مرکز تربیت‌معلم و مبلغ به سه عرصه تقسیم می‌شود: عرصه اول آموزش است، در نمایشگاه برنامه‌هایی که در این زمینه صورت‌گرفته بود را به‌صورت آمارها و مستندات ارائه دادیم.

مدیر مرکز تربیت‌معلم مبلغ حوزه‌های علمیه افزود: بخش آموزش به چهار قسمت تقسیم می‌شود: ۱ - آموزش رشته سطح سه تربیت مبلغ در هشت گرایش که سه گرایش را امسال در حال اجرا هستیم.

۲ - آموزش و توانمند سازی اساتید که با عنوان دانش افزایی اساتید

۳ - برگزاری دورهای پودمانی مهارت آموزی ماده ۲۸ دانشگاه فرهنگیان و توانمند سازی طلاب شاغل در آموزش و پرورش با عنوان معلم تمدن ساز است.

وی ادامه داد: عرصه دوم؛ فعالیت‌های پژوهشی و مطالعاتی است که شامل تشکیل شوراها و گروه‌ها علمی است که بزرگانی در قسمت‌های مختلف بازوان علمی و فکری مرکز هستند که شامل شورای راهبردی مرکز گروه علمی تربیتی مرکز شورای علمی، مشورتی مرکز، هیئت تحریریه فصلنامه علمی تربیتی متعالی، هیئت مؤسس فصلنامه علمی‌پژوهشی‌های کاربردی در تربیت دینی، شورای تدوین متون رشته تربیت‌معلم و مبلغ می‌شود.

مدیر مرکز تربیت‌ معلم مبلغ حوزه‌ افزود: در هیئت اندیشه‌ورز طلبه معلمان از خود طلبه معلم ها استفاده می‌کنیم برای اینکه راهکارها، مشکلات و آسیب‌ها را شناسایی کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha