دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دیدار

حوزه/ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم با حضور در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با مدیر این نهاد حوزوی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین فاضل در دیدار با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم با اشاره به حضور ملیت های مختلف در قم و با بیان این که قم پایگاهی مذهبی و نماد همه شهرها است، عنوان کرد: باید مراقب باشیم فضای شهر از حالت و چهره پایگاه فرهنگی خارج نشود.

وی افزود: کمیته امداد را یک مرکز فرهنگی می دانیم چون کمک و حمایت کمیته امداد در راستای فرهنگ و حفظ فرهنگ و مصون نگه داشتن مددجویان و افراد تحت حمایت از آسیب های اجتماعی است.

مدیر حوزه های علمیه خواهران با بیان این که ایتام و نیازمندان تحت حمایت جزء عائله‌های کمیته امداد محسوب می‌شوند و نباید در مورد آن‌ها کوتاهی صورت بگیرد، اظهار کرد: ما به عنوان حوزه های علمیه خواهران آماده همکاری با کمیته امداد هستیم و می توانیم مهارت ها و آموزش هایی را با توجه به نیاز، در اختیار افراد تحت حمایت کمیته امداد قرار دهیم.

حجت الاسلام محمدطاها مهری،در این دیدار به تشریح فعالیت های کمیته امداد استان قم در حمایت از مددجویان و افراد تحت حمایت پرداخت و عنوان کرد: آمادگی همکاری با حوزه های علمیه خواهران و بهره مندی از ظرفیت طلاب خواهر در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی را داریم.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین رجبی، معاون فرهنگی تبلیغی حوزه های علمیه خواهران نیز با اشاره به راه اندازی قرارگاه های فرهنگی حوزه های علمیه خواهران در سراسر کشور، گفت: این قرارگاه‌ها با بهره مندی از ظرفیت‌های مبلغان تخصصی در حوزه های مختلف فرهنگی، تبلیغی، اجتماعی و... فعالیت می‌کنند که یکی از این فعالیت‌ها در بحث زکات است.

دکتر محمدی زاده، معاون منابع انسانی و پشتیبانی حوزه های علمیه خواهران نیز در این دیدار با اشاره به برخی مشکلات معیشتی طلاب خواهر، بیان کرد: کمیته امداد می تواند با پرداخت برخی وام های خوداشتغالی، جهیزیه، ازدواج و ... ما را در راستای حمایت از برخی طلاب کم بضاعت یاری کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha