دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مدیر حوزه علمیه خواهران فارس

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان فارس از انعقاد تفاهم نامه میان کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس با حوزه خواهران استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر ساجدی در نشستی با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس که در سالن جلسات کمیته امداد فارس برگزار شد، ضمن قدردانی تلاش های مجموعه کمیته امداد فارس در راستای محرومیت زدایی و اشتغال زایی اظهار کرد: تمامی کارکنان در کمیته امداد عهده دار نوامیس خداوند هستند.

وی در ادامه اضافه کرد: کمیته امداد همانطور که عهده دار رسیدگی به خانوارهای تحت پوشش بوده از رزق معنوی این خانوار نیز نباید غافل شود، زیرا اگر در این زمینه ضعیف عمل شود دشمن این افراد را به اسارت خواهد برد.

مدیر حوزه علمیه خواهران فارس با بیان اینکه پرداختن به رزق معنوی و مبنایی خانواده از ضروریات است، تصریح کرد: فقر اقتصادی موجب از دست دادن ایمان نیست بلکه فقر فرهنگی و اعتقادی باعث از بین رفتن ایمان می‌شود.

وی همچنین بر آمادگی حوزه علمیه خواهران فارس برای همکاری با کمیته امداد در زمینه مشاوره و برگزاری دوره های ارتقاء مبانی اعتقادی تأکید کرد.

در ادامه این نشست مرتضی موصلی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد کمیته امداد خاطرنشان کرد: رویکرد کمیته امداد غیر از توانمند سازی اقتصادی، توانمد سازی فرهنگی و اجتماعی است.

وی با بیان اینکه تمرکز بر روی محور فرهنگی اجتماعی و الگو سازی جوامع تحت پوشش کمیته امداد از اهداف این ارگان است بیان کرد: حوزه علمیه خواهران دارای ظرفیت خوبی جهت ارتقاء سطح فکری و معنوی خانواده های تحت پوشش بوده و بهره گیری از این ظرفیت ها، در پیشبرد اهداف و چشم انداز این ارگان موثر واقع خواهد شد.

موصلی در ادامه با اشاره به اینکه بخش عمده ای از جامعه هدف کمیته را بانوان سرپرست خانوار تشکیل می‌دهند، افزود: از توانمندی طلاب خواهر در جهت ارتقاء سطح معنوی این بانوان میتوان بهره برد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha