دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
کد خبر: 1132723
۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷
امام جمعه عالیشهر

حوزه/ امام جمعه عالیشهر گفت: جشن تکلیف جشن آغاز حرکت به سوی بهشت است، بهشتی که باغ‌های بسیار با صفا و درخت‌ها و نهرها در آن جاری هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، جشن تکلیف دانش آموزان دبستان دخترانه ایثار صبح امروز با حضور حجت الاسلام محمد حمیدی‌نژاد امام جمعه عالیشهر در مسجد امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد.

امام جمعه عالیشهر در این مراسم با توجه به رسیدن دختران به سن تکلیف، اظهار داشت: از امروز خداوند برای هر کدام از شما دو فرشته قرار داده و ماموریت این دو فرشته محافظت از این است که ببینند شما چه کاری انجام می‌دهید و چه کاری انجام نمی‌دهید و همگی را می‌نویسند.

حجت الاسلام محمد حمیدی‌نژاد یادآور شد: از امروز تا پایان عمر هر کاری، هر حرفی و هر عملی که انجام می‌دهید نامه عمل شما می‌شود و این نامه عمل ما را تحویل خدا می‌دهند، مثل کارنامه درسی که معلم مدرسه با توجه به تلاش و کوشش دانش آموزان در آخر سال به آنها می‌دهد.

وی تصریح کرد: جشن تکلیف جشن آغاز حرکت به سوی بهشت است، بهشتی که باغ‌های بسیار با صفا و درخت‌ها و نهرها در آن جاری هستند و بدانید جشن تکلیف را برای رسیدن به بهشت گرفته‌اید.

امام جمعه عالیشهر اظهار کرد: از امروز دیگر شما یک سری کارها را نباید انجام بدهید و یک سری کارها هم حتما باید انجام بدهید، یکی از دستورات دین حفظ حجاب می‌باشد، چرا که هر چیزی مهمتر است را باید جایی نگهداری کنیم که مهم و امن باشد و گوهر وجودی شما دختران گل هم بسیار با ارزش و اهمیت است پس باید از این به بعد که به سن تکلیف رسیده‌اید حجاب خودتان را رعایت کنید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha