شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 1132793
۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۷
انتخابات

با حضور رئیس ستاد انتخابات کشور و معاون امور استان‌های صدا و سیما، شبکه ویژه انتخابات استان قم رسما آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، صدا و سیمای مرکز قم امروز شبکه ویژه انتخابات را با حضور سیدمحمد تقی شاهچراغی، معاون وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات و حسن عابدینی، معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما راه اندازی کرد.

معاون امور استان‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات و همچنین وظیفه شرعی‌، قانونی و عقلی شرکت در انتخابات گفت: انتخابات ایران یکی از معیارهای اساسی مردم سالاری دینی است که داعیه‌دار آن جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: برخلاف بسیاری از کشورهای غربی از جمله آمریکا، انتخابات در جمهوری اسلامی ایران واقعی است.

معاون امور استان های صدا و سیمای کشور از راه اندازی ۲۰۰ کانال انتخاباتی در سراسر کشور ویژه ایام انتخابات خبر داد و گفت: این شبکه ها بر اساس حوزه های انتخابی تدارک دیده شده اند که هر داوطلب در حوزه انتخابی خود می تواند با مردم صحبت کند.

وی این اقدام صدا و سیما در خصوص راه‌اندازی شبکه‌های انتخاباتی ویژه ایام انتخابات را مثبت و نوآورانه دانست و گفت: داوطلبان می‌توانند بنا بر قوانین ستاد اجرایی کشور و همچنین ضوابط داخلی صدا و سیما از ظرفیت موجود استفاده کنند و خود و برنامه‌هایشان را معرفی کنند.

معاون وزیر کشور هم در این جلسه با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب بر برگزاری پرشور انتخابات، ایجاد این شبکه ها را گامی در جهت عدالت رسانه‌ای برای تبلیغات انتخاباتی نامزدها دانست.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha