دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
اختتامیه اولین اجلاس سراسری نماز در فرماندهی آماد و پشتیبانی شمالغرب نزاجا

حوزه/ مراسم اختتامیه اولین اجلاس سراسری نماز در سطح کارکنان پایور و خانواده ها (همسران و فرزندان) در فرماندهی آماد و پشتیبانی منطقه شمالغرب نزاجا برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، با حضور فرمانده آماد و پشتیبانی منطقه شمالغرب نزاجا و امام جمعه شهرستان مراغه و سایر مسئولین ارگان های نظامی شهرستان، مراسم اختتامیه اولین اجلاس سراسری نماز در سطح کارکنان و خانواده ها برگزار شد.

طی این مراسم از خانواده شهدا، رئیس بنیاد شهید شهرستان بناب، کارکنان بازنشسته، کارکنان پایور تازه مزدوج و کارکنان دارای فرزند مزدوج تجلیل و همچنین به کارکنان وظیفه متأهل یگان در حین خدمت یک تخته فرش و تلویزیون اهدا شد.

در این مراسم ضمن برنامه های متنوع فرهنگی از جمله اجرای گروه تواشیح و سرود شمیم رضوان توسط فرزندان کارکنان پایور به کارکنان و فرزندان شرکت کننده در جشنواره حدیث و حجاب برتر توسط فرماندهی جوایزی نفیس اعطا گردید.

فرماندهی آماد و پشتیبانی منطقه شمالغرب نزاجا در این مراسم بیان داشت: ترویج فرهنگ برپایی نماز مسئولیتی است همگانی که در کانون خانواده بر عهده پدران و مادران است؛ فرزندان بایستی شاهد اجرای این دستور الهی توسط نزدیکان خود باشند تا بتوانیم مانع از سستی و کاهلی در نماز باشیم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha