یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تبریز

حوزه/ دوره جذب فرزندان به نماز با حضور حجت الاسلام بابایی کارشناس فرهنگی ستاد اقامه نماز استان در مرکز آموزش نزاجا شهرستان عجب شیر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، دوره آموزشی جذب فرزندان به نماز، با حضور حجت الاسلام بابایی کارشناس فرهنگی ستاد اقامه نماز استان آذربایجان شرقی در مسجد سازمانی مرکز آموزش نزاجا شهرستان عجب شیر برگزار شد.

حجت الاسلام بابایی در این دوره، ضمن تأکید بر لزوم آگاهی والدین در تربیت دینی فرزندان، اظهار داشت: کانون خانواده نخستین آموزشگاه فرزندان محسوب می‌شود، هماهنگی و همراهی خانواده‌ها در تعلیم و تربیت دینی فرزندان پیوسته مورد تأکید بوده و هست.

وی افزود: افزایش آگاهی‌ها و اعتقادات دینی والدین در تربیت دینی فرزندان و پرورش نسلی که اهل نماز و دارای رابطه همیشگی با پروردگار است، تأثیر مستقیم دارد.

کارشناس فرهنگی ستاد اقامه نماز استان آذربایجان شرقی، با اشاره به آیه ۱۳۲ سوره طه، خاطرنشان کرد: پدر و مادر برای جذب فرزندانشان به نماز بر اساس آیه قرآن مسئولیت الهی دارند و در این راه باید تلاش کنند روش‌ها و ترفندهای مناسب را فرا بگیرند چرا که در این صورت درصد موفقیت بالایی خواهند داشت.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha