یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
س

حوزه / فرمانده گروه ۸۴۰ موشکی نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران قرآن را مسیر راه خود قرار داده است، گفت: امیدواریم بتوانیم خواسته مقام معظم رهبری را با درک صحیح و عمل به مفاهیم قرآنی در ارتش بیش از پیش عملیاتی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، طی مراسمی صبح امروز از خبرنگاران و خادمان آستان مقدس حضرت علی بن امام باقر(ع) به پاس پوشش خبری و اثر بخش و همکاری در برگزاری چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قران کریم نزاجا توسط گروه ۸۴۰ موشکی نیروی زمینی ارتش مستقر در پادگان شهید کبریایی آران و بیدگل تجلیل شد.

سرهنگ حیدری معظمی گودرزی فرمانده گروه ۸۴۰ موشکی نیروی زمینی ارتش در این مراسم، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره 48هزار شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران و تسلیت ایام سوگواری حضرت زهرا(س)، اظهار داشت: همبستگی مسئولان، خادمان و اصحاب رسانه منطقه کاشان در برگزاری بسیار باشکوه چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قران کریم نزاجا در آستان علی بن باقر(ع) باعث افتخار است.

وی با بیان اینکه گروه ۸۴۰ موشکی نیروی زمینی ارتش در این ماموریت معنوی به خواسته‌های خودش رسید، گفت: شناساندن آستان مقدس امامزادگان علی بن باقر(ع)، محمدهلال بن علی، بقاع متبرکه و خطه کاشان و آران و بیدگل به پرسنل ارتش در سراسر کشور و معرفی نخبگان و ظرفیت بسیار بالای قرآنی ارتش به مردم شمال استان اصفهان از مهمترین اهداف برگزاری چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قران کریم نزاجا در منطقه کاشان بود.

فرمانده گروه ۸۴۰ موشکی نیروی زمینی ارتش، به‌نقش تأثیرگذار رسانه‌های منطقه کاشان در پوشش خبری این دور از مسابقات اشاره کرد و یادآور شد: خبرنگاران با پوشش‌های خبری دقیق توانستند ظرفیت‌های قرآنی ارتش را به مردم کشورمان معرفی کنند.

وی در پایان با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران قرآن را مسیر راه خودش قرار داده است، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم خواسته مقام معظم رهبری را با درک صحیح و عمل به مفاهیم قرآنی در ارتش بیش از پیش عملیاتی کنیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha