دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت‌الاسلام شیر علیپور
حجت‌الاسلام شیر علیپور

حوزه/حجت‌الاسلام شیر علی‌پور گفت: تمهید بستر لازم، متناسب با روحیات دوره دانش آموزی برای ترغیب به برنامه‌های قرآنی باید در دستور کار برنامه‌های مدارس باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت الاسلام محمد شیرعلی پور امام جمعه شهرستان سرعین امروز در دیدار با شورای معاونین آموزش و پرورش و جمعی از مدیران و معاونین مدارس که به مناسبت گرامیداشت هفته قرآن و عترت برگزار شد، بر لزوم توجه به قرآن، عترت و نماز در برنامه‌های مدارس تأکید کرد.

وی با بیان اینکه تربیت صحیح و کارآمد و انسان سازی از بارزترین مسائل زندگی بشر است، اظهار داشت: هر سه این اصول در سایه توجه به قرآن، عترت و نماز تحقق می‌یابند.

امام جمعه سرعین، با اشاره به اینکه تمامی کارکرد در حوزه آموزش و پرورش باید مبتنی بر خروجی نیروی انسانی در تراز نظام اسلامی باشد، افزود: مسئولیت اصلی تحقق این مهم بر عهده تأثیرگذارترین قشر جامعه یعنی معلمان است.

وی با تأکید بر اینکه تمهید بستر لازم متناسب با روحیات دوره دانش آموزی برای ترغیب به برنامه‌های قرآنی باید در دستور کار برنامه‌های مدارس باشد، اظهار کرد: معلمان و کلیه دست اندرکاران تعلیم و تربیت باید در آسیب شناسی منطقه فعالیت خود اهتمام جدی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: باید در تعمیق پیوند مسجد، مدرسه و منزل تلاش مضاعف صورت گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha